اصلاح موادی از قانون مبارزه با مواد مخدر در هیئت دولت


اصلاح موادی از قانون مبارزه با مواد مخدر در هیئت دولت

سخنگوی دولت گفت: جلسات اخیر دولت با اصلاح موادی از قانون مبارزه با مواد مخدر موافقت کرد و اصلاحیه آن امروز تقدیم مجلس شورای اسلامی می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت امروز (چهارشنبه ۳ خرداد ماه) در حاشیه برگزاری جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران سالروز فتح خرمشهر را گرامیداشت و در تشریح مصوبات نشست امروز وزیران گفت: با توجه به جلسات اخیر دولت با اصلاح موادی از قانون مبارزه با مواد مخدر موافقت کرد و اصلاحیه آن امروز تقدیم مجلس شورای اسلامی می‌شود.

سخنگوی دولت عنوان کرد: ساماندهی معتادان، امور مربوط به آنها و نحوه مجازات‌ها و نحوه برخورد مؤثر و پیشگیرانه از این بلای خانمان‌سوز با توجه به پیشنهادی که از سوی وزارت دادگستری ارائه شده و در کمیسیون حقوقی و قضائی دولت مورد بررسی قرار گرفته بود، ارتقا پیدا کرد و به احتمال زیاد همین امروز به مجلس شورای اسلامی تقدیم خواهد شد.

وی افزود: یکی دیگر از مصوبات هیئت وزیران تعیین نرخ خدمات دفاتر کاریابی به پیشنهاد وزارت کار بود. البته پیش از این نیز در خصوص دفاتر کاریابی آئین نامه مربوطه اصلاح شده بود. یکی از حوزه‌هایی که دولت به منظور ساماندهی امور کسب و کار و ایجاد اشتغال در کشور دنبال می‌کند همین ساماندهی حوزه‌های دفاتر کاریابی در حوزه‌های مختلف تخصصی، عمومی، داخلی و خارجی است. همچینن وزارت کار در این زمینه فعالیت خوبی دارد و پیشنهادات خود را برای تصویب نهایی به هیئت وزیران ارائه می‌کند.

سخنگوی دولت بیان کرد: تصویب آئین نامه التزام بخشی، شفاف‌سازی و ضابطه مندی درآمدها و هزینه‌های شرکت‌های دولتی بود که به پیشنهاد وزارت اقتصاد پس از بررسی در کمیسیون مربوطه در دستور کار هیئت دولت قرار داشت. این آئین نامه یکی از آئین نامه‌های تکلیفی بودجه سال ۱۴۰۲ بود که به ارتقای شفافیت عملکرد شرکت‌های دولتی کمک بسیاری می‌کند.

ادامه دارد…

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دولت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پخش زنده فوتبال آتالانتا - لیورپول 30 فروردین 1403