معرفی نرم افزار ترجمه فوری موبایل


معرفی نرم افزار ترجمه فوری موبایل

معرفی نرم افزار ترجمه فوری موبایلتوسط واحد تبلیغات / 03/03/1402 / 4 دقیقه برای مطالعه اگر اهل سفرهای مختلف هستید یا دوست دارید وب‌گردی کنید و مطالب خارجی‌زبان را می‌خوانید، داشتن یک...

معرفی نرم افزار ترجمه فوری موبایل
معرفی نرم افزار ترجمه فوری موبایل
توسط / / 4 دقیقه برای مطالعه

اگر اهل سفرهای مختلف هستید یا دوست دارید وب‌گردی کنید و مطالب خارجی‌زبان را می‌خوانید، داشتن یک نرم افزار برای ترجمه فوری در موبایلتان ضروری است!

در این مقاله قصد دارم تعدادی از این برنامه‌ها را به شما معرفی کنیم، نقاط قوت و ضعف هر یک را بیان کنیم و با این توضیحات، متناسب با نیازهای خود، بهترین انتخاب را داشته باشید.

حتما تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

اپلیکیشن ترجمه Day Translations

این برنامه برای گوشی‌های اندورید و IOS رایگان است و از زبان‌های زیادی پشتیبانی می‌کند. اگر به یک ترجمه فوری و مطمئن نیاز دارید، این برنامه گزینه مناسبی برای شماست.

وجه تمایز این برنامه نسبت به رقبا، داشتن قابلیتی برای ترجمه انسانی‌ است. با پرداخت درون برنامه‌ای می‌توانید از این امکان استفاده کنید.

در نسخه‌های جدیدتر، حتی امکان ترجمه شفاهی هم به آن اضافه شده و مکالمات دو طرفه را به راحتی ترجمه می‌کند.

این برنامه از 104 زبان برای ترجمه متنی و 33 زبان برای ترجمه صوتی، پشتیبانی می‌کند.

نرم افزار ترجمه Speak Translate

این برنامه مخصوص کاربران آیفون است. کار با آن رایگان بوده و برای استفاده از قابلیت‌های پیشرفته باید نسخه پریمیوم آن را تهیه کنید. برای مثال استفاده آفلاین از آن پولی است.

این برنامه از 117 زبان مختلف برای ترجمه متنی و بیش از 50 زبان در ترجمه صوتی، پشتیبانی می‌کند.

تشخیص خودکار زبان، از امکانات خیلی خوب آن محسوب می‌شود.

البته این برنامه نکته منفی هم دارد، تبلیغات این برنامه زیاد است و در طول 24 ساعت، تعداد کلمات محدودی را می‌توانید با آن ترجمه کنید.

نرم افزار ترجمه Google Translate

گوگل ترنسلیت معرف حضور همه شماست! این برنامه هم برای اندروید و هم برای IOS در دسترس است و بیش از 100 زبان مختلف را پشتیبانی می‌کند. حتی در بحث ترجمه صوتی هم عقب نمانده و بیش از 30 زبان مختلف در لیست ترجمه‌های گفتاری آن وجود دارد.

امکان استفاده از آن به صورت آفلاین هم وجود دارد و نزدیک به دیتای نزدیک به 60 زبان دسترسی دارید.

هوش مصنوعی این ابزار به شدت قوی بوده و روز به روز کیفیت ترجمه آن در سطوح و زبان‌های مختلف پیشرفت می‌کند. ترجمه تصویری آن یکی از امکانات فوق‌العاده برای سفرهای خارجی است.

اگر در گوشی اندروید خود گوگل ترنسلیت را نصب کنید، می‌توانید از آن برای ترجمه در سایر اپلیکیشن‌ها استفاده کنید.

برنامه ترجمه SayHi

این برنامه برای دو سیستم عامل اندروید و IOS به صورت رایگان قابل دانلود است؛ از مزیت‌های آن می‌توان به ترجمه در میان اپلیکیشن‌ها و امکان ترجمه صوتی بیش از 90 زبان مختلف اشاره کرد. حتی زبان‌های آسیایی هم در این لیست وجود دارد.

حتی می‌توانید جنسیت صدای خروجی در ترجمه صوتی را خودتان تعیین کنید. در کل کاربران آن را به عنوان یک مترجم حرفه‌ای برای صوت می‌شناسند. سرعت تشخیص زبان در ان بالاست.

اپلیکشن ترجمه TripLingo

در سفرهای خود به این برنامه نیاز پیدا خواهید کرد! تریپ لینگو برای هر دو سیستم عامل اندروید و IOS در دسترس شماست. با این برنامه امکان ترجمه صوتی 19 زبان را دارید و عبارات و لغات زیادی در زبان‌های مختلف در اختیار شما قرار می‌دهد.

حتی یک دیکشنری آفلاین با بیش از 10 هزار کلمه در این اپلیکیشن وجود دارد و به شما در یادگیری تلفظ صحیح لغات کمک می‌کند.

علاوه بر ترجمه صوتی، امکان ترجمه تصویری هم دارید.

مترجم Microsoft Translator

مترجم مایکروسافت مانند گوگل ترنسلیت یک ابزار همه‌کاره است. این مترجم حتی در زمینه‌هایی از گوگل ترنسلیت بهتر عمل کرده و ترجمه‌های دقیق‌تری ارائه می‌دهد.

دانلود آن برای سیستم‌عامل‌های اندروید و آیفون رایگان بوده و بیش از 60 زبان را پشتبیانی می‌کند. همچنین در ترجمه صوتی، نزدیک به 30 زبان در اختیار شماست!

اگر بخواهید روی تلفظ و یادگیری خود کار کنید، مایکروسافت ترنسلیتور یک گزینه عالیست چون یک کتاب راهنمای کامل در این اپلیکیشن قرار داده شده است.

سخن نهایی

امیدوارم این مقاله به شما کمک کرده باشد؛ یک نکته را فراموش نکنید، اگر برای کار خود نیاز به ترجمه دارید، هرگز سراغ این اپلیکیشن‌ها نروید. ترجمه ماشینی به هیچ عنوان برای ترجمه‌های حساس پیشنهاد نشده و به شما آسیب خواهد زد.

مخصوصا اگر به ترجمه فوری نیاز دارید! در این مواقع سراغ متخصصین ترجمه بروید. سایت ترجمه ترنسیس به صورت تخصصی، خدمات ترجمه مختلف را با بهترین کیفیت و تضمین بازگشت وجه، ارائه می‌دهد. از ترجمه فیلم و متن تخصصی گرفته تا ترجمه مقاله و پایان نامه!

اگر شما هم برنامه‌ای برای ترجمه فوری می‌شناسید، با ما در میان بگذارید؛ مشتاقانه منتظر نظرات شما هستیم.

این مطلب یک رپورتاژ آگهی بوده و آی‌تی‌رسان در تهیه آن نقشی نداشته است

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا