پچ امنیتی ماه مه 2023 برای سامسونگ گلکسی A21s منتشر شد


پچ امنیتی ماه مه 2023 برای سامسونگ گلکسی A21s منتشر شدتوسط امیرکیوان گوهری / 4 خرداد 1402 / 2 دقیقه برای مطالعه سامسونگ گلکسی A21s از جمله گوشی‌های هوشمندی است که به‌روزرسانی اندروید...

پچ امنیتی ماه مه 2023 برای سامسونگ گلکسی A21s منتشر شد
پچ امنیتی ماه مه 2023 برای سامسونگ گلکسی A21s منتشر شد
توسط / / 2 دقیقه برای مطالعه

سامسونگ گلکسی A21s از جمله گوشی‌های هوشمندی است که به‌روزرسانی اندروید 13 و نسخه‌های جدیدتر از آن‌را هرگز دریافت نخواهد کرد. اکنون سامسونگ جدیدترین پچ امنیتی اندروید را برای این گوشی منتشر کرده است. پچ امنیتی ماه مه 2023 تاکنون برای دهها دستگاه مختلف گلکسی ارائه شده است؛ اما این به‌روزرسانی هم‌اکنون به‌صورت محدود در دسترس کاربران گلکسی A21s قرار گرفته است.

به بیان دقیق‌تر در حال حاضر این به‌روزرسانی تنها در کشور آرژانتین منتشر شده است. این آپدیت دارای فریم‌ور با شماره ورژن A217MUBUADWE2 بوده و نشان می‌دهد که کاربران گلکسی A21s در کنار بهره‌مندی از پچ امنیتی جدیدتر به ویژگی‌ها و پیشرفت‌های دیگری نیز دسترسی پیدا خواهند کرد.

با این‌حال سامسونگ هنوز فهرست تغییرات اعمال شده در آپدیت جدید را منتشر نکرده است؛ بنابراین جزئیات مربوط به این آپدیت تا حدی مبهم به‌نظر می‌رسد. پچ امنیتی ماه مه 2023 حفره‌های آسیب‌پذیری بوت لودر را برطرف نموده و نواقص امنیتی مودم‌های اگزینوس را اصلاح می‌کند. به‌طور کلی به‌روزرسانی ماه مه 2023 به 72 مورد نقص امنیتی شناسایی شده در سیستم‌عامل اندروید و نرم‌افزار اختصاصی سامسونگ رسیدگی می‌کند.

6 مورد از این حفره‌های آسیب‌پذیر دارای ماهیت حیاتی بوده و 56 مورد آنها از اهمیت بالایی برخوردار هستند. با این‌حال تمامی حفره‌های آسیب‌پذیری مورد اشاره بر روی عملکرد دستگاه‌های گلکسی تاثیرگذار نیستند. در نتیجه 72 نقص امنیتی (یا بیش‌تر از آن) لزوما در گلکسی A21s وجود نخواهد داشت.

به‌روزرسانی جدید گلکسی A21s به‌زودی در خارج از خاک آرژانتین نیز قابل دسترس خواهد بود. کاربران در صورت تمایل می‌توانند فایل رسمی فریم‌ور را از طریق اینترنت دانلود نموده و آ‌ن‌را با استفاده از کامپیوتر شخصی و به‌طور دستی روی گوشی خود فلش کنند. در غیر این‌صورت کاربران گلکسی A21s با مراجعه به مسیر Settings > Software update و لمس دکمه Download and install می‌توانند پچ امنیتی ماه مه 2023 را دریافت و روی گوشی خود نصب نمایند.

لیست قیمت گوشی‌‌های سامسونگ در بازار ایران

پچ امنیتی ماه مه 2023 برای سامسونگ گلکسی A21s منتشر شد

منبع: SamMobile

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رئیس‌جمهور وارد سمنان شد