گزارش افزایش تبعیض علیه مسلمانان در نیوجرسی منتشر شد


گزارش افزایش تبعیض علیه مسلمانان در نیوجرسی منتشر شد

گزارش جدید منتشر شده از سوی شورای روابط اسلامی-آمرکایی نشان می دهد که تعداد موارد تبعیض علیه مسلمانان در نیوجرسی در حال افزایش است.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از « wpgtalkradio»، گزارش جدید منتشر شده از سوی شورای روابط اسلامی-آمرکایی نشان می دهد که تعداد موارد تبعیض علیه مسلمانان در نیوجرسی در حال افزایش است.

«دینا سیداحمد»، مدیر ارتباطات بخش نیوجرسی شورای روابط آمریکایی-اسلامی، اعلام کرد که در سال 2022، 152 مورد تبعیض علیه مسلمانان گزارش شد. این در حالی است که این تعداد در سال 2021 میلادی 104 مورد بوده است.

وی تاکید کرد که شکایات در مورد تبعیض علیه مسلمانان در محل کار بسیار رایج است.

در این گزارش آمده است که بسیاری از کارکنان مسلمان به دلیل اینکه از خوردن مشروبات الکلی در محل کار خود امتناع می‌کنند از سوی کارفرمایان خود مجازات می‌شوند.

بر اساس این گزارش، چنین مشکلاتی در مدارس نیز به وفور دیده می‌شود.

سیداحمد گفت که حوادث ضد مسلمانان در مدارس در سال گذشته سه برابر شد (27 مورد گزارش شده در سال 2022 در مقایسه با 9 مورد در سال 2021).

وی افزود: دانش‌آموزانی هستند که دوستان مسلمان خود را فقط به خاطر ایمانشان مسخره می‌کنند و یا آنها را تروریست می‌خوانند.

او خاطرنشان کرد که این اتفاق بیشتر در ماه سپتامبر رخ می دهد، زمانی که بحث های کلاسی در مورد حملات 11 سپتامبر انجام می شود.

سیداحمد گفت در حالی که تعداد شکایات تبعیض در سال گذشته به میزان قابل توجهی افزایش یافته است، بخش نیوجرسی شورای روابط آمریکایی-اسلامی تلاش‌ها را برای جمع‌آوری گزارش‌های مربوط به این حوادث افزایش داده است.

او گفت که یکی از محورهای گزارش، افزایش آگاهی در مورد این حوادث و محور دیگر روایت‌های مسلمانان از مواردی است که برای آنها رخ داده است.

مدیر ارتباطات بخش نیوجرسی شورای روابط آمریکایی-اسلامی گفت: ما واقعا از مردم می‌خواهیم که فضایی برای مسلمانان ایجاد کنند تا در جامعه احساس اعتماد و امنیت داشته باشند.

پایان پیام/7

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دینی و مذهبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


این 11 مرد شیطان صفت دست به قتل و آزار زنان و مردان می زدند / مخوف ترین باند بی رحم را ...