تعبیر خواب تونل بر اساس نظر معبران مختلف


اگر در خواب ببینید که از یک تونل عبور می کنید، یعنی در کارهای خود موفق می شوید. شما می توانید در این بخش با مهم ترین تعبیر خواب تونل آشنا شوید.

خواب دیدن در واقع رویای صادقه ای است که شما را گاها از اتفاق ها و رخدادهای آینده مطلع می کند. همانطور که می دانید، معبران زیادی در دنیا به علم تعبیر خواب می پردازند و ما در این بخش با تعبیر خواب تونل اشاره می کنیم.

تعبیر خواب تونل بر اساس نظر معبران مختلف

تعبیر خواب تونل چیست؟

اگر به دنبال یک تعبیر خواب مناسب و صادق برای خواب های خود هستید، حتما سری به بخش تعبیرخواب آرگا بزنید. شما می توانید خواب های مختلف خود را به راحتی تعبیر کرده و صادق ترین رویای خواب خود را بدانید.

تعبیر خواب تونل بر اساس نظر معبران مختلف

اگر در خواب مشاهده کنید که از یک تونل بسیار تاریک رد می شوید، نترسید در واقع این خواب نشانه بسیار مثبتی دارد و در واقعیت شما مسیرهای سخت زندگی را طی می کنید و به موفقیت از آن ها عبور خواهید کرد. تونل به نوعی می تواند، شروع و تولد دوباره برای شما باشد.

کارل یونگ:

یونگ درباره تعبیر این گونه از خواب ها نظر مساعدی دارد. طبق نظر یونگ تونل همان تولد محسوب می شود. دیدن تونل در خواب نشانه ای از رحم و تولد دوباره خواهد بود. دیدن تونل در خواب همچنین می تواند، نشانه پرورش و امنیت برای شما محسوب شود.

تعبیر خواب تونل بر اساس نظر معبران مختلف

کسی که در خواب وارد یک تونل می شود در واقع به بخشی از ناخودآگاه خود دست یافته است. این خواب نشان می دهد که شما آغوش خودتان را به یک آگاهی جدید باز کرده اید و این امر بسیار پسندیده و نیکو می باشد.

منوچهر مطیعی:

تونل نشان دهنده رو به رو شدن شما با مشکلات خواهد بود. تنگی و تاریکی نشان می دهد که شما اتفاق ها را به شکل مثبتی پشت سر می گذارید. عبور از تونل نشان دهنده یک اتفاق و رخداد بسیار مثبت است زیرا نشان می دهد که شما مشکلات را به راحتی پشت سر می گذارید.

تعبیر خواب تونل بر اساس نظر معبران مختلف

چنانچه شما در خواب خود مشاهده کنید که درون تونل پیاده یا سواره هستید این خواب می تواند، تعبیرهای گوناگونی داشته باشد. این خواب نشان دهنده سختی ها و مشکلات خواهد بود و در صورتی که از این تونل عبور کنید در حقیقت مسیر اصلی و روشن خود را در زندگی واقعی پیدا خواهید کرد.

یک معنی دیگر تعبیر خواب تونل به معنی فرار کردن از مشکلات خواهد بود. اگر شما خواب ببینید که وارد یک تونل خواهید شد، در واقع وارد یک دوره از مشکلات می شوید. شما با خروج از این تونل تاریک در حقیقت دری برای گشایش در زندگی پیدا می کنید.

منبع : آرگا

برچسب :

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تعبیرخواب

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم ممنوعه و مبتذل دنیا جهانبخت با نیلی افشار ! / بخاطر دلار هرکاری می کنند !