جزئیات جدید پیرامون گوشی Nothing Phone 2 منتشر شد


جزئیات جدید پیرامون گوشی Nothing Phone 2 منتشر شدتوسط امیرکیوان گوهری / 5 خرداد 1402 / 2 دقیقه برای مطالعه به گفته کارل پی؛ مدیرعامل Nothing دومین گوشی هوشمند تولیدی این شرکت با نام...

جزئیات جدید پیرامون گوشی Nothing Phone 2 منتشر شد
جزئیات جدید پیرامون گوشی Nothing Phone 2 منتشر شد
توسط / / 2 دقیقه برای مطالعه

به گفته کارل پی؛ مدیرعامل Nothing دومین گوشی هوشمند تولیدی این شرکت با نام Nothing Phone 2 در ماه جولای عرضه خواهد شد. وی طی مصاحبه اخیر خود با مجله فوربس به این موضوع اشاره کرد.

همچنین کارل پی قبلا اعلام کرد که توان پردازشی این گوشی از طریق تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 کوالکام تامین خواهد شد. بنابراین بی‌تردید گوشی جدید در مقایسه با مدل میان‌رده Nothing Phone 1 یک سر و گردن برتر ظاهر خواهد شد. در عین‌حال توان پردازشی Nothing Phone 2 با پرچمداران سال 2023 بازار مجهز به تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 برابری نخواهد کرد.

کمپانی پس از بررسی هزینه‌های خریداری 2 تراشه از به‌کارگیری جدیدترین پردازنده پرچمدار کوالکام صرفنظر کرد. اکنون بایستی منتظر بمانیم و ببینیم که استقبال مشتریان از Nothing Phone 2 به چه شکل خواهد بود.

انتظار می‌رود که این گوشی در صورت بهره‌مندی از قیمت‌گذاری مناسب با استقبال چشمگیری از سوی مصرف‌کنندگان مواجه شود. با این‌حال چنان‌چه اختلاف قیمت این گوشی با سایر پرچمداران موجود در بازار بسیار ناچیز باشد؛ در این‌صورت اوضاع به شکلی متفاوت پیش خواهد رفت.

کمپانی در اوایل ماه مه یک تصویر تبلیغاتی از گوشی آینده خود را به اشتراک گذاشت و اکنون به‌نظر می‌رسد که کمپین تبلیغاتی Nothing برای گوشی هوشمند جدید خود تکمیل شده است. این‌بار نیز Nothing همانند وان‌پلاس از رویکرد همیشگی خود یعنی انتشار قطره چکانی اطلاعات طی هر هفته تبعیت نموده است.

جزئیات جدید پیرامون گوشی Nothing Phone 2 منتشر شد

اطلاعات اخیرا لو رفته نشان می‌دهند که Nothing Phone 2 مجهز به یک باتری 4700 میلی‌آمپرساعتی خواهد بود. بدین‌ترتیب ظرفیت باتری نسبت به نمونه به‌کارگیری شده در Nothing Phone 1 حدودا 200 میلی‌آمپرساعت افزایش خواهد یافت.

این در حالیست که امروزه استفاده از باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی در صنعت گوشی‌های هوشمند به یک استاندارد تبدیل شده است. اکنون بایستی منتظر ماند و دید که شارژدهی باتری این گوشی عملا به چه شکل خواهد بود.

منبع: GSMArena

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا