نداشتن ایمیل فرصت مدال آوری آسیایی را گرفت!


نداشتن ایمیل فرصت مدال آوری آسیایی را گرفت!

ملی‌پوشان ژیمناستیک ایران فرصت حضور در رقابت‌های قهرمانی جوانان آسیا را از دست دادند.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، دهمین دوره مسابقات ژیمناستیک هنری قهرمانی جوانان آسیا در خرداد به میزبانی سنگاپور برگزار خواهد شد. قرار بود ملی‌پوشان ایران هم در این رویداد مهم شرکت کنند، اما گویا ثبت نام انجام نشد تا مسابقات جوانان آسیا در غیاب ژیمناست‌های ایران برگزار شود.

برای این اعزام باید از سوی فدراسیون ایران و به وسیله ایمیل، اسامی ورزشکاران تایید می‌شد، اما با توجه به اینکه مسئولان فدراسیون ایمیل را در اختیار ندارند، نتوانستند اقدامات لازم را در این خصوص انجام دهند.

پیش از این نیز ژیمناست‌ها در شاخه‌های مختلف با همین مشکل روبه‌رو شده بودند که باعث آسیب به این رشته می‌شود. باید دید چرا وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک هر چه زودتر این مشکل را حل نمی‌کنند؟

امیر اعظمی، مربی تیم ملی جوانان در باره تعطیل شدن اردوی تیم ملی به ایسنا گفت: ثبت‌نام ورزشکاران انجام نشده و با توجه به اینکه دیگر فرصتی برای ثبت نام نبود اردوی تیم ملی روز گذشته تعطیل شد.

وی افزود: به هر حال با وجود افرادی که ایمیل را در اختیار دارند، همچنان این داستان ها را داریم. در این دوره مسابقات آسیا شانس زیادی برای کسب مدال داشتیم. دو دوره و سه دوره قبل مدال آسیا داشتیم اما این دوره خیلی فوق‌العاده بودند. در ترکیه در مسابقات جهانی بین تیم‌های آسیایی بین سه تیم اول بودند و قطعا در این مسابقات هم روی سکو بودیم.

منبع: ایسنا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403