سامانه ثبت نام وام ضروری بازنشستگان شروع به کار کرد !


سامانه ثبت نام وام ضروری بازنشستگان شروع به کار کرد !

آغاز ثبت‌ نام اینترنتی وام ضروری بازنشستگان در سال 1402 .

سامانه ثبت نام وام ضروری بازنشستگان

دلگرم به نقل از تسنیم: بر اساس اعلام صندوق بازنشستگی کشوری:

  • دوره جدید وام ضروری بازنشستگان کشوری با افزایش دو برابری و به مبلغ ۳۰میلیون تومان با دوره بازپرداخت ۳۶ ماهه و کارمزد سالانه چهار درصد به حساب متقاضیان واجد شرایط واریز می‌شود.

وی تصریح کرد: سامانه ثبت نام اینترنتی وام ضروری، که از روز شنبه ۶ خرداد فعال می‌شود، براساس درخواست بازنشستگان و با هدف تسریع در خدمت به متقاضیانی که نیاز پیش‌بینی نشده به وام دارند در نظر گرفته شده است.

ترکی افزود: نخستین مرحله پرداخت وام ۳۰ میلیون تومانی، با توجه به اولویت‌بندی متقاضیانی که ثبت نام کرده بودند، برای ۳۲هزار نفر از واجدین شرایط تا آخر امشب انجام می شود.

دوره جدید وام ضروری بازنشستگان کشوری با افزایش دوبرابری و به مبلغ ۳۰میلیون تومان با دوره بازپرداخت ۳۶ ماهه و کارمزد سالانه ۴ درصد به حساب متقاضیان واجد شرایط واریز می‌شود.

ثبت نام وام ضروری بازنشستگان کشوری اسفند سال گذشته انجام شد، میزان وام بازنشستگان کشوری از سال ۱۴۰۱ از مبلغ ۱۵ به ۳۰ میلیون تومان افزایش یافت.

سامانه ثبت‌نام اینترنتی وام ضروری بازنشستگان کشوری از امروز، شنبه ششم خرداد ماه فعال شده و در طول سال نیز به طور مستمر فعال خواهد بود.

سامانه ثبت نام وام ضروری بازنشستگان شروع به کار کرد !

وام ضروری بازنشستگان در سال 1402

در سال جاری، سه مدل وام با مبالغ مختلف به بازنشستگان کشوری پرداخت می‌شود.

اواخر بهمن ماه سال گذشته نعمت‌الله ترکی مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری از افزایش صد درصدی وام ضروری بازنشستگان کشوری خبر داد. نخستین وامی که سال گذشته ثبت نام آنها آغاز شد پرداخت وام ضروری به مبلغ ۳۰ میلیون تومان بود که بیست و هشتم اسفندماه ثبت نام آن به پایان رسید و در سال جدید پرداخت آن آغاز خواهد شد.

بازنشستگان کشوری از انتظار برای دریافت وام سی میلیون تومانی در روزهای آینده خبر می‌دهند و می‌گویند: امیدواریم هرچه زودتر مبلغ وام به حساب‌مان واریز شود.

این بازنشستگان در سال جدید، می‌توانند از دو وام دیگر نیز استفاده کنند، تسهیلات ۵۰ میلیون تومانی خرید لوازم خانگی و وام ۳۰ میلیون تومانی ازدواج به فرزندان بازنشستگان.


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مسدود شدن پل گلدن گیت سانفرانسیسکو از سوی حامیان فلسطین