لباس عروس سوخته در فرش قرمز کن!


لباس عروس سوخته در فرش قرمز کن!

دیشب در نهمین روز از فرش قرمز کن، یکی از اوت‌فیت‌هایی که توجه همه رو جلب کرد لباس عروس سوخته روی فرش کن بود.

روضه محمد هنگام حضور در جشنواره فیلم کن در روز پنج‌شنبه، با لباس رابرت وون که نه تنها یک لباس ساده هیجان‌انگیز بود، بلکه یکی از جذاب‌ترین گروه‌هایی بود که امروز روی فرش قرمز راه رفت، روی فرش آمد. لباس ساتن دو طرفه و روبند ارگانزای ابریشمی که چهره را محو می‌کند، دارای نشانه‌های سوخته و لبه‌های سوخته شده است. این گروه کمتر از لباس‌های فرش قرمز استفاده می‌کند و بیشتر تداعی‌کننده یک قهرمان فیلم ترسناک در پایان فیلم است. وون به درستی این طرح را که در نمایش هفته مد پاریس در بهار 2023 در ژانویه به نمایش گذاشت و آن را «عروس سوخته» نامید.

لباس عروس سوخته در فرش قرمز کن!

او ابتدا با انتشار عکس های استایل خیابانی در اینستاگرام به محبوبیت رسید و بعداً قرارداد مدلینگ امضا کرد.

لباس عروس سوخته در فرش قرمز کن!

روضه در سومالی متولد شد و از هفت سالگی شروع به پوشیدن روسری کرد. او در هشت سالگی به همراه خانواده اش به نروژ نقل مکان کرد و تحصیلات ابتدایی خود را ادامه داد. در نروژ، او توسط همکلاسی‌هایش به‌ویژه به دلیل داشتن حجاب و رنگ پوست مورد آزار نژادپرستی و آزار و اذیت قرار گرفت.

لباس عروس سوخته در فرش قرمز کن!

او در ابتدا حرفه خود را به عنوان یک شخصیت رسانه های اجتماعی دنبال کرد و اکنون بیش از 200000 دنبال کننده در اینستاگرام دارد. علاوه بر این، او به عنوان یک متخصص مراقبت های بهداشتی با کودکان مبتلا به اوتیسم کار کرده بود. روضه همچنین به عنوان یک تحلیلگر رفتاری با افراد ناتوان ذهنی کار کرده است.او قبل از شرکت به عنوان مدل در نمایش های مد غربی مانند هفته مد اسلو، هفته مد پاریس، هفته مد کپنهاگ و جشن مشهور نروژی Kjendisgallaen، در کمپین های مدلینگ به سبک عربی شرکت کرده بود.

لباس عروس سوخته در فرش قرمز کن!

او حرفه بین‌المللی سبک خیابانی خود را در هفته مد اسلو در آگوست 2019 دنبال کرد که نقطه عطفی در حرفه مدلینگ او بود، جایی که او با سبک مدل‌سازی غربی سازگار شد. در طول هفته مد اسلو 2019، او به دلیل استایل خیابانی جذابش مورد تقدیر قرار گرفت. راوده فاش کرد که با تحقیر و طرد شدن به ویژه در صنعت مد مواجه شده است، در حالی که مشتریان در دادن فرصت به او برای حضور در هفته مد پاریس با استناد به خشم و واکنش شدید سیاستمداران فرانسوی تردید داشتند.

لباس عروس سوخته در فرش قرمز کن!


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهره‌ها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بی پیکر