محمد نوری:داوری‌ها در لیگ به نفع پرسپولیس بود


محمد نوری:داوری‌ها در لیگ به نفع پرسپولیس بود

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: داوری‌ها در لیگ برتر به سود پرسپولیس بود و طبیعی است جایی برای اعتراض آنها نمی‌ماند.

محمد نوری:داوری‌ها در لیگ به نفع پرسپولیس بود

به گزارش راهبرد معاصر؛ محمد نوری پیشکسوت تیم فوتبال استقلال امروز (شنبه) در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایرنا، اظهارداشت: اگر باشگاه استقلال به دنبال این بود داور خارجی شهرآورد را سوت بزند به خاطر اشتباهات زیادی داوران در این فصل بود. استقلال طبق آمار منتشر شده تیم بود که از داوری بیشتر از همه متضرر شد.

وی افزود: چند مثال بزنم که داوری به سود پرسپولیس بوده است. در دربی مدافع سرخپوشان مرتکب هند می‌شود اما داور پنالتی نمی‌گیرد. بازی با ذوب‌آهن، هند علی نعمتی مدافع پرسپولیس در محوطه جریمه نادیده گرفته می‌شود. گل مردود لوکادیا در بازی با نفت مسجدسلیمان صحیح اعلام می‌شود.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: درخواست باشگاه استقلال مبنی بر حضور داور خارجی، بی‌احترامی به داورن نیست. برای داوران احترام زیادی قائل هستم اما داور خارجی می‌توانست به تمامی حرف و حدیث‌ها پایان دهد.

نوری تصریح کرد: پرسپولیس به قضاوت داور دربی اعتراتضی ندارد چون داوری‌ها به سود این تیم بوده، وقتی داوری به نفع این تیم است چرا باید اعتراض کند.

وی تاکید کرد: اگر استقلال مثل بازی‌های گذشته بابت اشتباهات داوری حقش ضایع نشود، به طور حتم برنده شهرآورد خواهد بود و قهرمان جام‌حذفی می‌شود.

بازیکن اسبق استقلال در پایان گفت: استقلال برای دربی حذفی لحظه شماری می‌کند، آنها دوست دارند در فینال حذفی انتقام شکست ناعادلانه در لیگ برتر را بگیرند./ایرنا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تالاب‌ های چهارمحال‌ و بختیاری از جاذبه های گردشگری در نوروز + عکس