ملاقات تلخ شکیرا و پیکه!


ملاقات تلخ شکیرا و پیکه!

به گزارش رسانه های اسپانیا « جرارد پیکه » و همسر سابقش « شکیرا » قراره تا چند روز آینده در جشن فارغ التحصیلی دو پسرشون « میلان» و «ساشا» در مدرسه اونا در میامی با هم ملاقات کنند.

این ملاقات تلخ در حالی صورت میگیره که در روز های گذشته جرارد پیکه با نامزد جدیدش ( کلارا چیا ) در یک طلا فروشی لوکس در بارسلون دیده شدند.

ملاقات تلخ شکیرا و پیکه!

و شایعات ازدواجشون در رسانه های اسپانیا بالا گرفته.میلان و ساشا گفتن پدر و مادرمون باید در جشن فارغ التحصیلی ما کنارمون باشن و از طرف مدرسه برای والدین اونا ایمیل دعوت ارسال شده.

ملاقات تلخ شکیرا و پیکه!

همانگونه که در چند هفته قبل اعلام کردیم ،طبق توافقات حقوقی انجام شده حضانت بین شکیرا و پیکه ، دو پسر شکیرا « میلان 10 ساله » و «ساشا 8 ساله » بعد از جشن فارغ التحصیلی ، به مدت 4 ماه ( تا شهریور) باید تعطیلات رو در کنار پیکه در بارسلون بگذرونن، و بعد از جشن فارغ التحصیلی در میامی باید با پیکه به بارسلون برگردن. این در حالیه که میلان و ساشا اعلام کردن به شدت از نامزد جدید پدرشون ( کلارا چیا ) متنفرن.

ملاقات تلخ شکیرا و پیکه!

شکیرا و پیکه یک سال قبل در ژوئن 2022 پس از تقریبا 12 سال زندگی مشترک به دلیل خیانت پیکه به شکیرا از هم جدا شدن و شکیرا به دلایل مختلف مجبور شد از بارسلون اسپانیا به میامی آمریکا نقل مکان کنه / زوج سابق دو پسر به نام های میلان 10 ساله و ساشا 8 ساله دارن،

ملاقات تلخ شکیرا و پیکه!


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهره‌ها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تالاب‌ های چهارمحال‌ و بختیاری از جاذبه های گردشگری در نوروز + عکس