قرایی: عنایتی به تیم امید رفت، با دقیقی توافق نکردیم/ مس از دو گزینه سرمربیگری قطع امید کرد


قرایی: عنایتی به تیم امید رفت، با دقیقی توافق نکردیم/ مس از دو گزینه سرمربیگری قطع امید کرد

مدیرعامل باشگاه مس کرمان از خروج دو گزینه سرمربیگری این تیم برای حضور قدرتمند در لیگ دسته اول خبر داد.

به گزارش "ورزش سه"، بعد از سقوط مس کرمان به لیگ دسته اول بود که این باشگاه با انتشار بیانیه‌ای ضمن اعلام رسمی قطع همکاری با فرزاد حسین‌خانی خبر از انتخاب سرمربی جدید در اسرع وقت و حضور مقتدرانه در لیگ دسته اول فصل آینده داد.

بعد از آن 5 گزینه برای سرمربیگری مس کرمان مطرح شدند؛ سیدمجتبی حسینی، رسول خطیبی، سعید دقیقی، رضا عنایتی و محمود فکری 5 سرمربی‌ای بودند که مدیران باشگاه مس کرمان نام آنها را اعلام کردند و حالا از این بین دو گزینه از میان گزینه‌ها خارج شدند و مذاکرات با سه مربی دیگر ادامه دارد.

علی قرایی مدیرعامل باشگاه مس کرمان در این خصوص گفت:‌ «انتخاب سرمربی را با رایزنی با پنج گزینه احتمالی هدایت مس کرمان آغاز شد. انتخاب رضا عنایتی به عنوان سرمربی تیم ملی امید باعث شد که این گزینه خیلی زود از دستور کار باشگاه خارج شود. همچنین باشگاه مس کرمان با سعید دقیقی به توافق نرسیده و اکنون مراحل انتخاب سرمربی این تیم از سه گزینه احتمالی باقی مانده در حال پیگیری و انجام است اما تاکنون با هیچ کدام از گزینه‌ها به توافق نهایی نرسیده‌ایم‌.»

اگرچه گفته می‌شود مس کرمان با محمود فکری به توافق نهایی رسیده اما با صحبت‌های مدیرعامل این باشگاه مشخص شد که آنها هنوز به جمع‌بندی نرسیده‌اند. در این شرایط قرار است از میان سیدمجتبی حسینی، محمود فکری و رسول خطیبی یک نفر به عنوان سرمربی جدید نارنجی‌ها انتخاب شود و کار خود را در لیگ دسته اول شروع کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر در فراق برادر ؛ اشعار غمگین و سوزناک برای برادر فوت شده