حقوق‌ها با سطح تورم همخوانی ندارد/ اقدامات اقتصادی دولت خلاف میل مردم رقم خورده


حقوق‌ها با سطح تورم همخوانی ندارد/ اقدامات اقتصادی دولت خلاف میل مردم رقم خورده

عضو کمیسیون کشاورزی در مجلس گفت: متاسفانه دخل و خرج مردم با هم همخوانی ندارد چراکه افزایش حقوق‌ها در سال جدید افزایش ناچیزی داشتند و قیمت‌ها افزایش قابل‌ملاحظه در همین ابتدای سال داشتند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از خانه ملت، غلامرضا نوری قزلجه با اشاره به افزایش قابل توجه قیمت کالاهای اساسی، خودرو، هزینه حمل و نقل، مسکن و... از ابتدای سال جاری در حالی که حقوق کارمندان صرفا ۲۰ درصد افزایش داشته است، گفت: متاسفانه دخل و خرج مردم با همخوانی ندارد چراکه افزایش حقوق‌ها در سال جدید افزایش ناچیزی داشتند و قیمت‌ها افزایش قابل‌ملاحظه در همین ابتدای سال داشتند، هرچند شخصا پیشنهاد افزایش حقوق‌ها در قانون بودجه دادم اما این پیشنهاد به سرانجام نرسید، این در حالی است که دولت مدعی مردمی کردن تمامی امورات است اما اقدامات اقتصادی آن‌ها عموما خلاف میل مردم رقم خورده است.

نماینده مردم بستان آباد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه متاسفانه تاکنون تمامی سیاست‌ها و برنامه‌های دولت به ویژه در حوزه اقتصاد و معیشت مطابق خواسته مردم نبوده است، افزود: متاسفانه میزان حقوق‌ها با سطح تورم موجود در کشور همخوانی ندارد این در حالی است که دولت در موضوعاتی که خود مسئولیت صفر تا صد قیمت‌گذاری آن را دارد خود خواسته و داوطلبانه قیمت‌ها را بسیار بالاتر از نرخ تورم پیش‌بینی شده توسط خودشان و افزایش ۲۰ درصدی حقوق‌ها، بالا برده است.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب، محیط زیست و منابع طبیعی در مجلس شورای اسلامی ادامه داد:به نوعی دولت در حوزه‌های که خود مستقیما در آن دخیل است پیش‌گام در افزایش تورم شده در حالی که باید تورم را کنترل کند بنابراین شعار سال در حد بنرهای تبلیغاتی در سطح شهر باقی مانده چراکه دولت خود در افزایش تورم پیش قدم است.

منبع: خانه ملت

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید