پیغامی از فدراسیون به استرالیا نرفت/ صفحه چت فغانی و افشاریان، خالی‌تر از همیشه!


پیغامی از فدراسیون به استرالیا نرفت/ صفحه چت فغانی و افشاریان، خالی‌تر از همیشه!

کمیته داوران فدراسیون فوتبال درخواستی از علیرضا فغانی برای قضاوت در دربی پایتخت نداشته است.

به گزارش "ورزش سه"، بعد از آنکه اعضای تیم استقلال از کمیته داوران خواستند تا علیرضا فغانی را به عنوان داور مسابقه فینال جام حذفی برگزیند، شایعاتی به وجود آمد که کمیته داوران و در راس آن خداداد افشاریان از فغانی برای حضور در تهران و قضاوت دربی درخواست کردند و این داور چنین مسئله‌ای را نپذیرفته است.

اگرچه فغانی این روزها با پایان رقابت‌های لیگ استرالیا مشغول استراحت در کنار خانواده اش و در تعطیلات به‌سر می‌برد، اما کمیته داوران نیز درخواستی از او برای حضور در تهران نداشته است.

افشاریان در آخرین مصاحبه خود پاسخ روشنی درباره درخواست حضور فغانی در تهران نداد، اما او و همکارانش هیچ پیشنهادی به فغانی برای حضور در تهران و قضاوت در مسابقه استقلال و پرسپولیس نداشته‌اند.

در کنار این مسئله بد نیست بدانید که رابطه افشاریان و فغانی از زمان حذف نام داور برجسته ایرانی از لیست الیت ایران تیره‌تر از گذشته شده است. فغانی که انتظار چنین کاری از سوی افشاریان را نداشت، موضوع را به فدراسیون استرالیا اطلاع داد و چندی بعد نام او در لیست داوران الیت استرالیا قرار گرفت تا در جام ملت‌های آسیا به عنوان داور استرالیایی حضور پیدا می‌کند.

او اما همچنان از فدراسیون فوتبال ایران و کمیته داوران بابت ماجراهای پیش آمده دلخور است و از همان زمان هیچ تماس یا پیغامی میان دو طرف رد و بدل نشده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بیوگرافی نسرین جواد زاده زیباترین بازیگر ایرانی / در جذابیت تک است + عکس شوهرش