کنار فروزان و منادی شانس کمی داشتم/ گلر سوم گل‌گهر: امسال چند فصل بود نه یک فصل!


کنار فروزان و منادی شانس کمی داشتم/ گلر سوم گل‌گهر: امسال چند فصل بود نه یک فصل!

گل‌گهر در روز پایانی در شرایطی مقابل نفت آبادان شکست خورد که کادرفنی این تیم در اقدامی جالب توجه از گلر سوم و جوان تیمش سود برد.

به گزارش "ورزش سه"، عرفان پورحاتمی به عنوان یکی از استعدادهای فصل گذشته لیگ دسته اول، چشم امیر قلعه‌نویی را در گل گهر برای حضور در این تیم به خود جلب کرد و در نهایت به عنوان گلری جوان و آینده‌دار راهی سیرجان شد. او البته پشت سر محسن فروزان و اکبر منادی به عنوان گلرهای باتجربه تا روز پایانی فصل منتظر فرصت ماند.

در هفته پایانی که دیدار این تیم مقابل نفت آبادان برای گل‌گهر شاید از اهمیت زیادی برخوردار نبود، ولی در سمت مقابل طلایی‌پوشان به امید برد و بقا در زمین حاضر شده بودند، پورحاتمی فرصت بازی به دست آورد. او درباره این اتفاق می‌گوید: خب طبیعی است که به عنوان یک گلر جوان وقتی در کنار آقایان فروزان و منادی قرار می‌گیرد، شانس کمی خواهید داشت. با این حال در طول فصل باید از مربی گلرهای تیم و همچنین فروزان و منادی بابت کمک‌هایی که برای پیشرفتم داشتند تشکر داشته باشم. شاید گلر جوانی باشم اما بی‌تجربه نیستم و در طول دو فصل گذشته به عنوان دروازه‌بان اصلی دو تجربه صعود را پشت سر گذاشته بودم.

کنار فروزان و منادی شانس کمی داشتم/ گلر سوم گل‌گهر: امسال چند فصل بود نه یک فصل!

وی درباره اعتماد کادرفنی در بازی پایانی گفت: یک اتفاق خوب و امیدوارکننده برای من بود. شاید تا حدی ناامید شده بودم که در اولین فصل حضورم در لیگ برتر هیچ فرصتی نصیب من نشده است. اما در هفته پایانی باید از اعتماد کادرفنی تشکر داشته باشم. این بازی خصوصا برای حریف از اهمیت زیادی برخوردار بود و تمرکز زیادی داشتم تا بتوانم این اعتماد را جواب بدهم.

پورحاتمی درباره نمایش خود در این بازی گفت: قطعا بازی سختی بود و حریف به دنبال نتیجه و بقا در لیگ بود. آنها در ضدحملات موقعیت‌های خوبی شکل دادند و چند مرحله موفق بودم اما روی گلی که به ثمر رساندند، واقعا بدشانس بودم و هر چه تلاش کردم نشد. با این حال یک تجربه تاریخی و امیدوارکننده برای من محسوب می‌شود. پیش از فصل پیشنهادات زیادی داشتم اما با علم اینکه کارم در گل گهر با توجه به رقبایی مثل فروزان و منادی سخت خواهد شد، این چالش را پذیرفتم تا به پیشرفت خودم کمک کنم. شاید فرصت زیادی به من نرسیده باشد اما از نظر تجربه کار کردن کنار آقای قلعه‌نویی به چند فصل بازی کردن می‌ارزد و قطعا در آینده کمک زیادی به من خواهد کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا