حلقه‌ای که نباید باز شود/ پیغام از کمپ استقلال: اتحاد تا پای سکو (عکس)


حلقه‌ای که نباید باز شود/ پیغام از کمپ استقلال: اتحاد تا پای سکو (عکس)

استقلالی‌ها در تمرین امروز خود حلقه اتحاد تشکیل دادند و برای موفقیت در فینال جام حذفی همدل شدند.

به گزارش "ورزش سه"، استقلال بعد از آنکه قهرمانی در لیگ برتر را از دست داد، برای کسب جام در مسابقات حذفی تمام تلاش خود را به کار گرفته است. برد پرگل مقابل نساجی در نیمه‌نهایی نشان از همدلی آبی‌ها برای بالا بردن جام قهرمانی حذفی داشت و حالا در فاصله چند روز تا فینال این مسابقات بازیکنان سعی دارند با آمادگی کامل مقابل پرسپولیس ظاهر شوند.

برد در فینال حذفی نه تنها یک جام را برای استقلال به ارمغان می‌آورد که انتقام شکست در دور برگشت لیگ برتر را نیز از پرسپولیس خواهد گرفت. از این رو مسابقه عصر چهارشنبه برای استقلالی‌ها اهمیت زیادی دارد و اعضای این تیم نیز اهمیت این مسابقه را به خوبی درک کرده‌اند.

قبل از شروع تمرین امروز استقلال، ریکاردو ساپینتو سرمربی آبی‌ها شاگردانش را جمع کرد؛ او از نفرات خواست تا حلقه تشکیل بدهند و برای برد در آخرین مسابقه فصل متحد شوند. ساپینتو صحبت‌هایی را با بازیکنان خود انجام داد و از آنها خواست بهترین تمرینات را جلو ببرند و به بهترین شکل برای دربی آماده شوند.

حلقه‌ای که نباید باز شود/ پیغام از کمپ استقلال: اتحاد تا پای سکو (عکس)

بازیکنان استقلال هم با یکدیگر متحد شدند تا هرچه دارند در روزهای پایانی فصل جاری بگذارند و با تمام توان خود در دربی حاضر باشند تا یک جشن قهرمانی باشکوه را در ورزشگاه آزادی برگزار کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر