روسیه: 260 نظامی اوکراین طی 24 ساعت گذشته در دونتسک کشته شدند


روسیه: 260 نظامی اوکراین طی 24 ساعت گذشته در دونتسک کشته شدند

وزارت دفاع روسیه امروز درباره روند عملیات ویژه نظامی مسکو در اوکراین در ۲۴ ساعت گذشته اعلام کرد: اوکراین ۲۶۰ نظامی خود را در محور دونتسک از دست داد.

روسیه: 260 نظامی اوکراین طی 24 ساعت گذشته در دونتسک کشته شدند

به گزارش راهبرد معاصر؛ وزارت دفاع روسیه امروز شنبه در بیانیه‌ای در خصوص روند ادامه عملیات ویژه روسیه در اوکراین در ۲۴ ساعت گذشته اعلام کرد: ۲ انبار مهمات نیرو‌های مسلح اوکراین در مناطق شهرک‌های نوومیخایلوکا دونتسک و ستپوو زاپروژیا منهدم شدند.

وزارت دفاع روسیه در این خصوص می‌افزاید: اوکراین حدود ۲۶۰ نظامی خود را طی شبانه روز گذشته در محور دونتسک از دست داد. در محور‌های کوپیانسکی و کراسنولومانسکی بالغ بر ۱۰۰ نظامی اوکراینی کشته شدند. در محور‌های دونتسک جنوبی و زاپروژیا هم حدود ۱۲۰ نظامی اوکراینی کشته شدند.

لازم به ذکر است که ارتش روسیه ۲۴ فوریه سال ۲۰۲۲ میلادی (۵ اسفند ۱۴۰۰) «عملیات ویژه نظامی» خود را در شرق اوکراین آغاز کرد.

آمریکا و کشور‌های غربی برای مقابله با پیشروی ارتش روسیه در اوکراین، ضمن ارسال انواع تسلیحات پیشرفته به ارتش اوکراین، تا کنون تحریم‌های زیادی علیه روسیه اعمال کرده اند.

از سوی دیگر «سرگئی لاوروف»، وزیر خارجه روسیه نیز گفته است هر گونه محموله و کاروانِ حامل تسلیحات نظامی برای اوکراین، هدفی مشروع برای نیرو‌های روسیه است. / اسپوتنیک

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم ممنوعه و مبتذل دنیا جهانبخت با نیلی افشار ! / بخاطر دلار هرکاری می کنند !