واکنش رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران به ایمن نبودن «بیمارستان مهدی»: می‌تواند زلزله 9 ریشتری را تحمل کند


ایرنا: رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: بیمارستان هزار تختخوابی حضرت مهدی (عج) می‌تواند زلزله ۹ ریشتری را تحمل کند و سیستم اطفای حریق کاملا ایمنی دارد. حسین قناعتی افزود: ساختمان بیمارستان حضرت مهدی(عج) پیشرفته‌ترین پروژه درمانی و مجهز...

واکنش رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران به ایمن نبودن «بیمارستان مهدی»: می‌تواند زلزله 9 ریشتری را تحمل کند

ایرنا: رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: بیمارستان هزار تختخوابی حضرت مهدی (عج) می‌تواند زلزله ۹ ریشتری را تحمل کند و سیستم اطفای حریق کاملا ایمنی دارد.

حسین قناعتی افزود: ساختمان بیمارستان حضرت مهدی(عج) پیشرفته‌ترین پروژه درمانی و مجهز ترین سیستم پزشکی است که با طراحی‌های صورت گرفته می‌تواند زلزله ۹ ریشتری را هم تحمل کند.

وی تصریح کرد: این بیمارستان از لحاظ اطفای حریق نیز سیستم کاملاً آماده‌ای دارد و به علت اینکه دو طبقه پایین آن هنوز تکمیل نشده، سیستم ایمنی آن پس از تکمیل بخش‌های مختلف ساختمان، فعال می‌شود.

قناعتی اضافه کرد: سازمان آتش نشانی دسترسی به ساختمان را طی مانورهای عملیاتی بررسی کرده و مستندات آن نیز موجود است و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

در روزهای اخیر نامه‌ای از سوی علی القاصی‌مهر رئیس کل دادگستری استان تهران خطاب به بهرام عین اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در رسانه‌ها منتشر شده بود که در آن تایید می‌شد این بیمارستان به دلیل «عدم رعایت ضوابط ایمنی و آتش‌نشانی در شرایط و وضعیت ناایمن قرار دارد».

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج