بارسلونا علیه رؤیاپردازی ملی‌پوش ایران


بارسلونا علیه رؤیاپردازی ملی‌پوش ایران

فوتسالیست ایرانی والدپنیاس حضور ثابت در شب شکست تیمش مقابل بارسلونا داشت.

به گزارش "ورزش سه"، در آخرین مسابقه دور دوم مرحله یک‌چهارم نهایی پلی‌آف لیگا ناسیونال فوتسال اسپانیا، تیم والدپنیاس که سعید احمدعباسی را در جمع پنج بازیکن ابتدایی خود داشت، از ساعت ۲۲ شنبه شب به مصاف بارسلونا رفت.

یاران احمدعباسی که چهار شب قبل در نخستین بازی پلی‌آف مقابل بارسلونا با نتیجه ۵ بر ۲ شکست خوردند، امیدوار بودند در دومین بازی خانگی از امتیاز میزبانی استفاده کنند و کار را به جدال سوم بکشند و امیدوار به صعود بمانند که این اتفاق برای آنها نیفتاد.

تیم فوتسال والدپنیاس علی‌رغم نمایش پایاپای مقابل بارسلونا و انجام بازی تاکتیکی نزدیک، در نهایت با نتیجه ۴ بر ۳ شکست خورد تا دو باخت متوالی مانع از صعودشان به نیمه نهایی پلی‌آف لیگا ناسیونال اسپانیا شود.

بارسلونا علیه رؤیاپردازی ملی‌پوش ایران

سعید احمدعباسی، ملی‌پوش ایرانی والدپنیاس، با زدن ۹ گل در نخستین فصل حضورش در لیگا ناسیونال اسپانیا، کارش را به پایان رساند و با توجه به حذف تیمش، احتمالا به ایران برگردد و در اردوی آینده تیم ملی شرکت کند.

بارسلونا با کسب این پیروزی باید در مرحله نیمه نهایی مقابل اینتر مویستار قرار بگیرد و پس از آن با راهیابی به فینال، رودرروی برنده بازی تیم‌های پالما و خاین بایستد تا صاحب جام شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتسال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | جاری شدن سیل در بهاباد یزد