الهلال با جایگاه غیرمنتظره تمام کرد


الهلال با جایگاه غیرمنتظره تمام کرد

شاگردان رامون دیاز با برتری مقابل ابهاء به رده سوم جدول لیگ حرفه‌ای عربستان صعود کردند.

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب دیدارهای هفته بیست و نهم و ماقبل پایانی لیگ حرفه‌ای عربستان، تیم فوتبال الهلال از ساعت ۲۱:۳۰ شنبه شب در ورزشگاه سلطان بن عبدالعزیز مقابل تیم رده یازدهمی ابهاء قرار گرفت.

الهلال در دقیقه ۱۱ روی ارسال آندره کاریو صاحب موقعیت شد که در محوطه جریمه ابهاء توپ به محمد القحطانی رسید تا این بازیکن با حرکت در عرض و شوت پای چپ زمینی گل اول بازی را برای این تیم به ثمر رساند.

اودیون ایگالو، بهترین گلزن الهلال، در دقیقه ۴۴ با فرار پشت مدافعان ابهاء در موقعیت تک به تک قرار گرفت و پس از جای گذاشتن دروازه‌بان حریف، با ضربه زمینی گل دوم تیمش را زد تا نیمه نخست را با برتری دو بر صفر تمام کنند.

الهلال با جایگاه غیرمنتظره تمام کرد

شاگردان رامون دیاز در نیمه دوم حملات بی‌نتیجه‌ای داشتند تا اینکه در دقیقه ۸۷ عبدالله الحمدان که دو دقیقه قبل وارد زمین شده بود، پاس سعود عبدالحمید را با شوت پای چپ به طاق دروازه ابهاء کوبید تا الهلال به پیروزی ۳ بر صفر در این دیدار خارج از خانه دست پیدا کند و صعود یک پله‌ای در فاصله یک هفته مانده به پایان فصل داشته باشد.

الهلال با کسب برتری پُرگل مقابل ابهاء ۵۶ امتیازی شد و با سه امتیاز بیشتر نسبت به الشباب، در جایگاه سوم جدول لیگ حرفه‌ای عربستان قرار گرفت و با توجه به اینکه یک بازی تا پایان فصل باقی مانده، با همین رتبه کارش را در ۲۳-۲۰۲۲ تمام می‌کند؛ رتبه‌ای که در ابتدای فصل تصورش را نمی‌کرد و امید به تکرار قهرمانی داشت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا