پوتین اعلام کرد که زمان تعیین سرنوشت برای روسیه فرا رسیده است


پوتین اعلام کرد که زمان تعیین سرنوشت برای روسیه فرا رسیده است

پوتین: برای روسیه زمان تعیین سرنوشت، مبارزه برای حق بودن به شکلی هست، فرا رسیده است.

ولادیمیر پوتین رئیس جمهور فدراسیون روسیه اعلام کرد که روسیه نیازی به استانداردهایی که از بیرون تحمیل می شوند که هر هویتی را سرکوب می کند، ندارد و برای کشور زمان تعیین سرنوشت، مبارزه برای حق بودن به کلی که هست، فرا رسیده است.
پوتین در پیامی ویدئویی به مناسبت افتتاح آکادمی صنایع خلاقانه در شاخه هنری "تاوریدا" اظهار کرد: "ما با احترامی بسیار زیاد با میراث فرهنگی جهان برخورد می کنیم. در کشور ما اصلا امکان اینکه تلاشها برای "لغو کردن" آنها را متصور شد، وجود ندارد. اما با نگاهی به آنچه در جهان رخ می دهد، ما روز به روز واضح تر درک می کنیم که : ما نیازی به استانداردها و ارشادهایی که بشکل سخت از بیرون تحمیل می شوند و هرگونه هویت منحصر بفرد بودن توسعه را سرکوب می کنند، نداریم".
وی تاکید کرد که فرهنگ و هنر- آن حوزه هایی هستند که برای متحد کردن مردمی قرار دارند که امروز در "مرکز لرزه های تقابل ژئوپلتیکی قرار دارند".
رئیس جمهور روسیه اذعان کرد: "تلاش می کنند که هر چه با روسیه مرتبط است را "لغو کنند"، از دستاوردهای تمدنی خط بزنند. با همین کار چنین "فعالانی" بل از هر چیز خودشان را تنبیه می کنند و ملتها و شهروندان خودشان را از امکان لمس چنین شاهکارهایی محروم می کنند".
وی تاکید کرد که فرهنگ روسیه دارای "بار ارزشی ویژه ای می باشد که بیانگر قدرت مهربانی، احترام متقابل، ببیان های مهم معنوی و اخلاقی" می باشد.
پوتین افزود: "یقین دارم که شما جوانان که افرادی شجاع، خلاق و جسوری هستید، خواهید توانست حرف خود را در هنر بیان کرده و به بیشترین نحو استعدادهای خود را شکوفا نموده و روندهای جدیدی را ایجاد کرده و سرمایه غنی فرهنگ ما را تکمیل نمایید".
وی همچنین به جوانان خلاق افتتاح آکادمی صنایع خلاقانه در شاخه هنری "تاوریدا" را تبریک گفت.
رئیس جمهور فدراسیون روسیه خاطرنشان کرد:" در نقشه کریمه، در نقشه کشور ما نقطه جدید جذابیت با متحد نمودن استعداد های جوان: معماران، موسیقی دانان، طراحان، نمایندگان سایر حرفه های خلاق از تمامی مناطق روسیه پدید می آید. تحت مدیریت بهترین کارشناسان شما یک قدم دیگر را بر خواهید داشت تا ایده ها و آرزوهای خود را جامه عمل بپوشانید".

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه روسیه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی