اینزاگی: منچسترسیتی قوی‌ترین تیم جهان است


اینزاگی: منچسترسیتی قوی‌ترین تیم جهان است

سیمونه اینزاگی، سرمربی اینتر معتقد است همانند برتری 3-2 مقابل آتالانتا، شاگردانش برای بازی با منچسترسیتی آماده خواهند بود.

به گزارش "ورزش سه"، اینتر به لطف گلزنی لوکاکو و نیکولو بارلا در عرض سه دقیقه با نتیجه 2-0 از آتالانتا پیش افتاد. در نیمه دوم لائوتارو مارتینز برای اینتر یک گل دیگر به ثمر رساند و در مقابل ماریو پالاشیچ و لوئیس موریل برای حریف گلزنی کردند.

اینتر با این نتیجه در رده دوم جدول ایستاد و اکنون برای بازی حساس فینال لیگ قهرمانان اروپا مقابل منچسترسیتی آماده می‌شود.

سیمونه اینزاگی، سرمربی اینتر پس از برتری شاگردانش به اسکای اسپورت ایتالیا گفت:"بسیار خوشحالم، به تیم تبریک گفتم زیرا امشب احتمالاً مهم‌ترین شب 18 بازی اخیر در 47 روز بود. ما 48 ساعت فرصت داشتیم تا برای بازی آتالانتا آماده شویم، ساعت 5:30 صبح روز پنجشنبه از فینال کوپا ایتالیا به خانه برگشتیم، باید تمرین انجام می‌شد اما فقط بچه‌ها را به خانه فرستادم تا استراحت کنند. آن‌ها برای من هر کاری می‌کنند، گوش‌هایمان را روی حرف‌هایی که می‌گفتند بستیم و سخت کار کردیم."

اینزاگی: منچسترسیتی قوی‌ترین تیم جهان است

مقابل منچسترسیتی هم با پرس سنگین بازی می‎‌کنید؟
این تاکتیک اصلی خواهد بود. اکنون باید استراحت کنیم و آمادگی داشته باشیم، امیدوارم چند مصدوم را نیز در اختیار داشته باشیم، زیرا هنریک مخیتاریان، میلان اشکرینیار، آنخل کوره‌آ غایب بودند و امشب دنیلو دی‌آمبروزیو هم مصدوم شد، اما امیدوارم برای فینال لیگ قهرمانان اروپا در دسترس باشند. درباره اشکرینیار خواهیم دید چه اتفاقی می‌افتد، او هفته آینده کار خود را با تیم آغاز خواهد کرد. کوره‌آ فقط یک مشکل کوچک داشت و ما باید وضعیت دی‌آمبروزیو را ارزیابی کنیم.

لوکاکو مقابل سیتی بازی می‌کند؟
ما می‌بینیم چه می‌شود، هنوز دو هفته باقی مانده است. ما انتخاب‌هایمان را انجام خواهیم داد، اما آن‌ها همیشه به نفع تیم هستند. همه مهاجمان در هفته‌های اخیر به تناوب تغییر کردند، زیرا بازی‌ها هر سه روز یکبار برگزار می‌شد.

تمرینات اینتر برای فینال تغییر می‎‌کند؟
همه ما می‌دانیم که منچسترسیتی قوی‌ترین تیم جهان است، آن‌ها جز محبوب‌ترین تیم‌ها هستند، اما ما تمام تلاشمان را کردیم تا به اینجا برسیم و در شب فینال هم تمام تلاشمان را خواهیم کرد. آن‌ها 23-24 بازیکن عالی دارند، بنابراین اینطور نیست که بتوانید فقط یک یا دو بازیکن را انتخاب کنید تا مراقب آن‌ها باشید. می‌دانم که کسب سهمیه فصل آینده احتمالاً مهم‌تر از تمام فینالی‌هایی بود که اخیراً بازی کرده‌ایم.

اونانا در فینال بازی می‌کند؟
او یک دروازه‌بان فوق‌العاده است که بلافاصله سعی می‌کرد هر روز در بازی اثر خود را بگذارد. می‌دانستم که اونانا تجربه زیادی دارد، اما فرد بزرگی است که نگرش درستی دارد، مثبت اندیش است و احتمالاً باید در چند بازی که می‌خواست بازی کند، استراحت می‌کرد، اما هرگز نسبت به نیمکت نشینی شکایت نکرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


35 تصویر زمینه دخترانه جدید از عکس های شیک کیوت و با کلاس 2022