طارمی مقتدرانه آقای گل لیگ پرتغال شد


طارمی مقتدرانه آقای گل لیگ پرتغال شد

تیم فوتبال پورتو با وجود برتری مقابل ویتوریا گیمارش نتوانست عنوان قهرمانی لیگ برتر پرتغال را بدست بیاورد. با این حال، مهدی طارمی آقای گل این لیگ معتبر شد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، دیدار تیم‌های پورتو و ویتوریا گیمارش در چارچوب هفته پایانی رقابت‌های فوتبال لیگ برتر پرتغال، در ورزشگاه دراگائو با قضاوت آرتور سوارس دیاس برگزار شد که در نهایت با برتری ۳ بر صفر پورتو به پایان رسید.

پورتو با اختلاف ۲ امتیاز پایین‌تر از بنفیکا در رده دوم قرار داشت و چشم انتظار لغزش بنفیکا در دیدار همزمان در مقابل سانتا کلارا بود تا در صورت شکست این تیم بتوانند به مقام قهرمانی دست پیدا کند.

مهدی طارمی ستاره فوتبال کشورمان از ابتدا در ترکیب پورتو حضور داشت و موفق شد در دقیقه ۸ گل اول را به ثمر برساند. اوتاویو در دقیقه ۳۲ گل دوم را وارد دروازه ویتوریا کرد. گل سوم پورتو در دقیقه ۳۹ توسط اوانیلسون روی پاس مهدی طارمی به ثمر رسید. این نتیجه در حالی به دست آمد که ویتوریا از دقیقه ۲ این دیدار با اخراج هاندل ۱۰ نفره شده بود.

طارمی مقتدرانه آقای گل لیگ پرتغال شد

طارمی مقتدرانه آقای گل لیگ پرتغال شد

تیم فوتبال بنفیکا در دیدار همزمان موفق شد با نتیجه ۳ بر صفر سانتا کلارا را مغلوب و با اختلاف ۲ امتیاز بالاتر از پورتو به مقام قهرمانی دست پیدا کند.

طارمی با گلزنی در این دیدار تعداد گل‌های خود را به عدد ۲۲ رساند و بالا از گونچالو راموس۱۹ گله، که جانشین کریستیانو رونالدو در تیم ملی پرتغال است، عنوان آقای گلی لیگ پرتغال را کسب کند. پیش از این، طارمی در فصل ۲۰۱۹-۲۰۲۰ موفق شده بود در لباس ریو آوه به صورت مشترک به همراه کارلوس وینیسیوس و پیزی با ۱۸ گل به عنوان آقای گلی لیگ پرتغال دست پیدا کند.

طارمی مقتدرانه آقای گل لیگ پرتغال شد

با این نتایج بنفیکا با ۸۷ امتیاز به عنوان قهرمانی رسید و پورتو با ۸۵ امتیاز در رتبه دوم قرار گرفت.

منبع: ایرنا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بیوگرافی نشنیده آیسان آقاخانی زن محمدرضا گلزار ! + عکس ها و خصوصی ها