برگزاری طرح «مهر تحصیلی» در استان کهگیلویه و بویراحمد


برگزاری طرح «مهر تحصیلی» در استان کهگیلویه و بویراحمد

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد از اجرای نیات موقوفات منطبق با کمک هزینه تحصیلی دانش آموزان با عنوان طرح «مهر تحصیلی» در این استان خبر داد.

حجت الاسلام «قاسم مومنی شاد» ضمن تبریک دهه کرامت در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در یاسوج، اظهار کرد: این طرح در راستای اجرای تدابیر ریاست سازمان اوقاف و امور خیریه کشور مبنی بر اجرای صحیح و امینانه نیات واقفین شهریور ماه امسال در استان کهگیلویه و بویراحمد همزمان با سراسر کشور اجرا می شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه لوازم التحریر دانش آموزان از محل شرکت چاپ و انتشارات سازمان اوقاف کشور انجام می شود، گفت: بسته های لوازم التحریر در قالب این طرح بین دانش آموزان نیازمند و بی بضاعت در مناطق مختلف استان توزیع خواهد شد.

وی طرح «مهر تحصیلی» را یکی از طرح های ویژه و موثر معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور دانست و افزود: سازمان اوقاف در این طرح تلاش می کند تا بین موقوفاتی که برای حمایت از دانش آموزان بی بضاعت وقف شده، وحدت رویه ایجاد شود.

حجت الاسلام مومنی شاد با بیان اینکه اقلام این بسته ها همه تولید درون کشور هستند، خاطرنشان کرد: این بسته های لوازم التحریر از محل عواید موقوفات مرتبط در سراسر کشور تهیه و در قالب طرح «مهر تحصیلی» بین دانش آموزان نیازمند و بی بضاعت توزیع خواهند شد.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: این سازمان به منظور تسهیل در جذب مشارکت های مردمی شماره حساب اختصاصی ۳۵۶۸_۷۱۷۰_۹۹۷۸_۶۰۳۷ را در نظر گرفته تا خیرین بتوانند به راحتی مبلغ مورد نظر برای مشارکت در طرح «مهر تحصیلی» را واریز کنند.

پایان پیام/82

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری