رسیدگی به امور محلات و مردم با محوریت مسجد


رسیدگی به امور محلات و مردم با محوریت مسجد

مشاور شهردار تهران در امور مساجد و در بازدید از ظرفیت های مذهبی منطقه ۱۴ بر رسیدگی به امور مردم و محلات با محوریت مساجد تاکید کرد.

خبرگزاری شبستان،گروه مسجد و کانون های مساجد،«مجید غفوری»، مشاور و دبیر شورای ساماندهی، توسعه و گسترش مساجد شهر تهران در راستای رفع نیازهای اماکن مذهبی و اجرای برنامه های اجتماعی و فرهنگی مردمی و مسجد محور، طی حضور در منطقه ۱۴ ظرفیت های دو مسجد «پنج تن آل عبا» و «فاطمه الزهرا(س)» مورد بررسی قرارداد.

وی در این بازدید که با همراهی محمد امین سالاری پور شهردار منطقه ۱۴ صورت گرفت، تاکید کرد: مسجد کالبد، محور و مرکزی برای ایجاد همدلی بیشتر بین مردم و مسئولان و رسیدگی به امور محله و مردم است.

غفوری ضمن تقدیر از فعالیت های مذهبی و فرهنگی و مردمی مدیریت شهری منطقه ۱۴ با بهره مندی از ظرفیت مساجد، گفت: رونق و توسعه مساجد و خدمتی که در مساجد ارائه می‌شود را دنبال می‌کنیم. شهردار منطقه ۱۴ نیز بر لزوم برنامه راهبردی کمک به توسعه مقاوم‌سازی، تعمیر، تجهیز اماکن مذهبی مبتنی بر معماری اسلامی_ایرانی تاکید کرد.

سالاری پور با بیان اینکه مسجد پایگاه امنی برای همه مردم است، از برنامه ریزی مدیریت شهری منطقه برای اجرای برنامه ها ی فرهنگی و اجتماعی همچنین حل چالش های محلات با استفاده از ظرفیت مساجد در کنار رسیدگی به مشکلات این پایگاه‌های مردمی خبرداد.

پایان پیام/40

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


طرفداری عجیب شیلا خداداد از تتلو / او را خیلی دوست دارم ! + عکس