پایان یک شایعه؛/ مربی سابق تیم ملی به سیرجان نمی‌رود!


پایان یک شایعه؛/ مربی سابق تیم ملی به سیرجان نمی‌رود!

درحالی که در روزهای گذشته شایعاتی در خصوص حضور مریم ایراندوست در سیرجان به گوش می‌رسید؛ این مربی این شایعات را تکذیب کرد.

به گزارش "ورزش سه"، سال گذشته در فاصله چند هفته تا اتمام لیگ برتر فوتبال زنان بود که مدیران باشگاه شهرداری سیرجان در یک تصمیم غیرمنتظره، سرمربی خود یعنی مریم جهان‌نجاتی را از این تیم کنار گذاشتند. مربی‌ای که 7 سال هدایت این تیم را بر عهده داشت و حالا بعد از واگذاری کورس قهرمانی به رقیب دیرینه، یعنی خاتون بم، از تیم خود اخراج شد.

سیرجانی‌ها که قهرمانی در لیگ را برای خود از دست رفته می‌دیدند، در ادامه فصل نتیج چندان مطلوبی نگرفتند و حتی عنوان نایب قهرمانی را نیز به سپاهان واگذار کردند تا در جدول 10 تیمی رقابت‌های لیگ برتر زنان، عنوان سومی را از آن خود کنند. اما حالا در حالی که حدود 3 ماه از اتمام این لیگ می‌گذرد، مدیران این تیم صاحب نام فوتبال زنان، به دنبال به خدمت گرفتن سرمربی سابق تیم ملی یعنی مریم ایراندوست بودند.

ایراندوست که بعد از برکناری غیر منتظره از هدایت تیم ملی زنان ایران، سال گذشته روزهای خوبی را با باشگاه سپاهان پشت سر گذاشت و موفق شد این تیم را به بهترین عنوان سال‌های اخیر خود یعنی نایب قهرمانی برساند، در این خصوص به خبرنگار "ورزش سه" گفت: پیشنهاداتی از باشگاه سیرجانی داشتم که از توجه آن‌ها سپاسگزارم، اما به آن‌ها گفتم که در حال حاضر اولویت اول بنده سپاهان است و ظرف روزهای آینده، ابتدا مذاکراتی با باشگاه‌های سپاهان در خصوص فصل آتی خواهم داشت و سپس در این خصوص اطلاع رسانی خواهیم کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دومین جلسه مجازی آمریکا و اسرائیل درباره حمله به رفح