خبر خوش برای عاشقان رونالدو


خبر خوش برای عاشقان رونالدو

کریستیانو رونالدو به عنوان کاپیتان پرتغال بار دیگر توسط روبرتو مارتینز (سرمربی پرتغال) به تیم ملی دعوت شد.

کریستیانو رونالدو به عنوان کاپیتان پرتغال بار دیگر توسط روبرتو مارتینز (سرمربی پرتغال) به تیم ملی دعوت شد. او برای دو بازی برابر بوسنی و ایسلند (مقدماتی یورو 2024) که اولین آزمون بزرگ برای سرمربی اسپانیایی از زمان روی کار آمدن وی خواهد بود، فراخوانده شده است.

مارتینز این دوشنبه دومین فهرست خود را به عنوان مربی پرتغال اعلام کرد و دوباره از او یک لیست مطمئن می بینیم، بدون اینکه تغییرات زیادی نسبت به لیست قبلی داشته باشد. در این فهرست ژوائو ماریو نیست چرا که او شب گذشته از تیم ملی خداحافظی کرد.

کناره گیری هافبک بنفیکا بیشترین سوالات را در کنفرانس مطبوعاتی روبرتو مارتینز به همراه داشت و مربی گفت که این یک تصمیم شخصی بوده است: «ما باید به ژوائو ماریو احترام بگذاریم. او یک حرفه ای نمونه و بازیکنی با شخصیت مثبت است. این یک تصمیم شخصی است. ما باید به دوران خوب او در تیم ملی احترام بگذاریم و خاطراتش را در ذهن نگه داریم.»

مارتینز همچنین گفت که ژوائو ماریو بخشی از این لیست بوده و هنوز با او صحبتی نکرده است، اما قصد دارد این کار را انجام دهد و از او به خاطر نقشش در تیم ملی تشکر کند.

فهرست پرتغال

دروازه‌بان‌ها: دیوگو کاستا (پورتو)، ژوزه سا (ولورهمپتون) و روی پاتریسیو (رم).

مدافعان: دیوگو دالوت (منچستریونایتد)، ژوائو کانسلو (بایرن)، آنتونیو سیلوا (بنفیکا، پورتو)، گونچالو ایناسیو (اسپورتینگ)، توتی گومز (وولوز)، په په (پورتو)، دانیلو (پی اس جی)، نلسون سمدو (وولوز)، روبن دیاس (سیتی) و گریرو (بروسیا دورتموند)

هافبک ها: پالینیا (فولهام)، روبن نوس (ولوز)، اوتاویو (پورتو)، برونو فرناندز (منچستریونایتد)، برناردو سیلوا (منچستر سیتی)، رناتو سانچز (پی اس جی) و ویتینیا (پی اس جی)

مهاجمان: کریستیانو (النصر)، ریکاردو هورتا (براگار)، دیوگو ژوتا (لیورپول)، گونچالو راموس (بنفیکا)، ژوائو فلیکس (چلسی) و رافائل لیائو (میلان).

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟