جشن بزرگداشت دهه کرامت در بانکوک


جشن بزرگداشت دهه کرامت در بانکوک

مراسم گرامیداشت سالروز ولادت حضرت فاطمه معصومه(س) و امام رضا(ع) با همکاری رایزنی فرهنگی کشورمان در مسجد دارالزهراء استان پاتالونگ بانکوک برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، به مناسبت فرارسیدن دهه کرامت، مراسم گرامیداشت سالروز ولادت حضرت فاطمه معصومه(س) و امام رضا(ع) با حضور علاقه‌مندان و دوستداران اهل بیت(ع) به همت مؤسسه آموزشی دینی الزهرا(س) و با همکاری رایزنی فرهنگی کشورمان در مسجد دارالزهراء استان پاتالونگ برگزار شد.

این مراسم با اقامه نماز جماعت به امامت شیخ انصار در مسجد دارالزهراء آغاز شد و سپس، شیخ انصار، مسئول مؤسسه آموزشی دینی الزهرا(س) گفت: اولیاء خدا به ظرفیت عظیم شفاعت این بانوی بزرگ اسلام تصریح کرده و گفته‌اند که حضرت فاطمه معصومه (سلام الله علیها) این ظرفیت را دارد که به شفاعت او همه‌ی شیعیان به بهشت بروند.

وی افزود: این بانوی گرامی وقتی در غیبت پدر ارجمندشان، دانش او در پرسش‌هایی که از او شد جلوه کرد، حضرت موسی بن کاظم (علیه السّلام) جمله‌ای درباره‌ی ایشان گفتند که شبیه سخن پیامبر (صلّی الله علی محمّدٍ و آله) درباره‌ی حضرت زهرا (سلام الله علیها) بود. حضرت فرمودند: «فداها أبوها؛ پدرش به فدایش باد.»

شیخ یوسف پیکاریم و شیخ زین العابدین نکاتی را در خصوص ایام دهه کرامت و سجایای اخلاقی حضرت معصومه(س) و امام رضا(ع) بیان کردند.

بخشی از این مراسم نیز، به جشن تکلیف دختران و پسران حاضر در مراسم که به تازگی پا به سن بلوغ گذاشته بودند، اختصاص یافت.

این مراسم با برنامه شاد و متنوع معنوی و مذهبی ادامه یافت و در پایان از برگزیدگان در مسابقات کتاب‌خوانی، مقاله نویسی، شعر و نقاشی رده سنی نوجوانان تقدیر به عمل آمد.

جشن بزرگداشت دهه کرامت در بانکوک

پایان پیام/44

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دینی و مذهبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس پروفایل شهادت امام علی علیه السلام