مورد عجیب سید: پایان یک انتظار 16 ساله


مورد عجیب سید: پایان یک انتظار 16 ساله

سید محمد موسوی پس از شانزده سال کاپیتان تیم ملی خواهد بود.

به گزارش "ورزش سه"، سید محمد موسوی، سرعتی زن تیم ملی والیبال ایران با سی و شش سال سن بالاخره و برای اولین بار در یک تورنمنت رسمی وظیفه کاپیتانی تیم ملی والیبال ایران را برعهده خواهد داشت و خطی زیر شماره پیراهنش به عنوان نشانه کاپیتانی نقش خواهد بست.

سید محمد موسوی که از سال ۸۶ تا ۱۴۰۰ بی وقفه در تیم ملی توپ زد و با چهارده سال حضور بدون غیبت رکورد دار حضور مداوم در تیم ملی است حالا در شانزدهمین سال حضورش در تیم ملی بزرگسالان به کاپیتانی تیم ملی خواهد رسید. سید در سال ۱۴۰۱ نیز قرار بود کاپیتان تیم ملی باشد ولی به دلیل برخی مسائل از تیم ملی کنار رفت و حالا پس از یکسال دوباره بازگشته است.

مورد عجیب سید: پایان یک انتظار 16 ساله

بهروز عطایی روی تجربه سید محمد موسوی حساب باز کرده است، موسوی که حضورش در پانزده سال گذشته همواره با موفقیت در مسابقات بوده است. سید محمد موسوی و بهروز عطایی حالا پس از بیست از اولین همکاری‌شان در تیم لوله سازی اهواز به عنوان بازیکن، حالا به عنوان بازیکن و سرمربی در یک تیم حضور دارند. آخرین باری که سید محمد موسوی و عطایی در یک تیم بودند به تیم کاله آمل باز میگردد که تیم کاله قهرمان لیگ برتر والیبال ایران در سال ۹۰_۹۱ شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه والیبال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟