با شبیه ساز Yuzu از بازی های نینتندو سوییچ روی گوشی اندرویدی خود لذت ببرید


با شبیه ساز Yuzu از بازی های نینتندو سوییچ روی گوشی اندرویدی خود لذت ببرید

شبیه ساز Yuzu پس از پلتفرم ویندوز برای سیستم‌عامل اندروید منتشر شده تا گیمرها بتوانند انواع بازی‌های کنسول Nintendo Switch را روی گوشی‌های هوشمند اندرویدی تجربه کنند. البته برای استفاده از شبیه ساز Yuzu باید یک گوشی با 8 گیگابایت حافظه رم و...

شبیه ساز Yuzu پس از پلتفرم ویندوز برای سیستم‌عامل اندروید منتشر شده تا گیمرها بتوانند انواع بازی‌های کنسول Nintendo Switch را روی گوشی‌های هوشمند اندرویدی تجربه کنند. البته برای استفاده از شبیه ساز Yuzu باید یک گوشی با 8 گیگابایت حافظه رم و پردازنده قدرتمندی مانند اسنپدراگون 865 داشته باشید.

تیم توسعه دهنده Yuzu با انتشار پستی در شبکه‌های اجتماعی، انتشار آن روی اندروید را به صورت رسمی تایید کرده‌اند. در حال حاضر، شبیه ساز Yuzu روی دستگاه‌هایی قابل اجرا است که از چیپست اسنپدراگون مجهز به پردازنده گرافیکی Adreno بهره می‌برند و سایر گوشی‌های مجهز به تراشه‌های Exynos و Mediatek به دلیل پردازنده گرافیکی ضعیف‌ قادر به اجرای شبیه ساز نینتندو سوییچ نیستند.

با شبیه ساز Yuzu از بازی های نینتندو سوییچ روی گوشی اندرویدی خود لذت ببرید

انتظار می‌رود که دستگاه‌هایی با تراشه Snapdragon ۸۶۵ یا اسنپدراگون 8 نسل 1 و بالاتر از آن به همراه هشت گیگابایت حافظه رم بهترین عملکرد را ارائه دهند. در کنار الزامات سخت‌افزاری، تیم سازنده شبیه ساز اعلام کرده که Yuzu روی اندروید ۱۱ و نسخه‌های بالاتر قابل اجرا است. همچنین استفاده از آن نیازمند نصب چندین افزونه Vulkan است.

با شبیه ساز Yuzu از بازی های نینتندو سوییچ روی گوشی اندرویدی خود لذت ببرید

تیم سازنده شبیه ساز Yuzu آمار و ارقام مربوط به عملکرد گوشی‌های Galaxy S۲۳ و Galaxy S۲۰ FE ۵G را منتشر کرده است. روی گوشی اول بسیاری از بازی‌ها عملکرد خیلی خوبی داشته و بازی‌هایی مثل Super Mario ۳D World + Bowser’s Fury و Zelda: Skyward Sword HD و Link’s Awakening و Super Smash Bros. Ultimate و Donkey Kong Country: Tropical Freeze همگی به صورت ۶۰ فریم اجرا شده‌اند.

با این حال اجرای بازی‌های سنگین‌تر مثل Super Mario Odyssey و The Legend of Zelda: Breath of the Wild چندان قابل قبول نبوده، اما همچنان نشان می‌دهد که نسخه اولیه امولاتور Yuzu روی اندروید تا چه اندازه می‌تواند عالی باشد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا