ترافیک سنگین در همه محورهای تهران-شمال‌‌


  ترافیک سنگین در همه محورهای تهران-شمال‌‌

مدیر سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها گفت: دوربین‌های نظارت تصویری در حال حاضر ترافیک سنگین در برخی مقاطع محور‌های کندوان،‌ هراز، فیروزکوه‌، محور قدیم تهران – بومهن، آزادراه تهران-شمال‌، آزادراه قزوین-رشت و آزادراه تهران-پردیس نشان می‌دهد.

درباره آخرین وضعیت جاده‌های کشور اظهار داشت: بر اساس اطلاعات حدود ۲۶۰۰ دستگاه سامانه ترددشمار برخط‌ و ۸۰۰ دستگاه دوربین نظارت تصویری، در حال حاضر اغلب جاده‌های کشور باز است و تردد در آن‌ها به روال عادی جریان دارد.

* ترافیک سنگین در همه محورهای تهران-شمال‌‌

‌وی درباره وضعیت ترافیکی محورهای تهران-شمال بیان کرد:‌ دوربین‌های نظارت تصویری در حال حاضر ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر ‌جنوب به شمال‌ حدفاصل شهرستانک تا گرماب و محدوده سیاه بیشه، ترافیک سنگین در آزادراه تهران - شمال مسیر ‌جنوب به شمال‌حدفاصل تونل شماره 17 تا انتهای آزادراه، ترافیک سنگین در محور هراز مسیر ‌جنوب به شمال‌ محدوده های گزنک، وانا و بایجان، ترافیک سنگین در محور فیروزکوه مسیر (جنوب به شمال) محدوده های دماوند و شیرگاه نشان می‌دهد.

مدیر سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها ادامه داد: در حال حاضر همچنین ترافیک سنگین در آزادراه قزوین – رشت محدوده رودبار، ترافیک سنگین در محور قدیم تهران – بومهن محدوده جاجرود و ترافیک سنگین در آزادراه تهران – پردیس محدوده ابتدای آزادراه، داریم.

‌* ترافیک سنگین در برخی مقاطع آزادراه‌‌ کرج-قزوین-کرج

محرابی‌نیا درباره وضعیت ترافیکی دیگر جاده‌های کشور گفت: در حال حاضر ترافیک سنگین در آزادراه کرج - قزوین حدفاصل پل فردیس تا پل حصارک و محدوده گلدشت و ترافیک سنگین در آزادراه قزوین – کرج محدوده امامزاده طاهر داریم.

* بارش باران در برخی مقاطع محور کندوان

وی در تشریح وضعیت جوی جاده‌ها با اشاره به بارش باران در جاده چالوس و آزادراه تهران - شما‌ل، از بارش باران در برخی از محورهای استان‌های آذربایجان شرقی‌، اردبیل‌، البرز‌، ‌مازندران و سمنان خبر داد.

*‌‌ ثبت بیشترین تردد جاده‌ای بین ساعات 17 تا 18 در شبانه‌روز گذشته‌

مدیر سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها بیان کرد: کل تردد ثبت‌ شده جاده‌ای در شبانه‌روز گذشته‌ براساس آخرین اطلاعات‌ حاصل از رصد تعداد‌‌‌ 2600 دستگاه ترددشمار فعال در جاده‌ها، ‌نسبت به روز قبل 9.8 درصد افزایش نشان می‌دهد، در همین مدت همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین در ترافیک راه‌ها 14.5 درصد، بیشترین تردد بین ساعات 17 تا 18 و کمترین تردد بین ساعات 3 تا 4 صبح ثبت شد.‌

‌*‌‌ 6 جاده مسدود است‌

محرابی‌نیا با اشاره به انسداد تعداد‌ی از جاده‌‌های کشور به دلیل کاهش ایمنی و شرایط جوی، بیان کرد: در حال حاضر محور رامیان-اولنگ-شاهرود در استان‌های گلستان و سمنان، جاده فرعی شمشک-دیزین و محور شهداد-نهبندان‌ هم به دلیل نبود ایمنی کافی‌ مسدود ‌است.

وی اظهار کرد:‌ ‌محور لاسم - ارجمند در استان مازندران، ‌محور قدیم خرم‌آباد-پل‌دختر و محور گیلانغرب - سومار در استان کرمانشاه، به دلیل مداخلات جوی و نبود ایمنی کافی مسدود است.

* آزادراه ‌تهران-کرج‌ پرترددترین جاده کشور در‌ شبانه روز گذشته

مدیر سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها گفت:‌ در شبانه‌روز گذشته آزادراه ‌تهران-کرج‌ با 148 هزار‌ تردد، آزادراه‌ ‌کرج-تهران‌ با 145 هزار‌ تردد و آزادراه‌‌‌ ‌کرج‌-قزوین با 133 هزار‌ تردد، ، پرترددترین جاده‌های کشور بود.

‌* محدودیت‌ ترافیکی جاده‌های شمال تا روز ‌شنبه‌ 20 خرداد ‌

‌تردد موتور سیکلت تا ساعت 6 صبح روز شنبه مورخ 1402/03/20 در محورهای هراز‌، فیروزکوه، کندوان و محور تهران - سمنان - مشهد و بالعکس ممنوع ‌است.

‌در محور کندوان‌ ‌تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 9 تا 22 امروز پنجشنبه از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع است، در صورت اعلام مأموران پلیس راه درمحل‌، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 12 تا 22 از کرج (میدان امیرکبیر) و آزادراه تهران - شمال به سمت مرزن آباد به صورت یک‌طرفه خواهد بود.

‌ تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 9 تا 21 روز جمعه مورخ 1402/03/12 از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع است، در صورت اعلام مأموان پلیس راه در محل‌، تردد‌ از ساعت 12 تا 21 از کرج (میدان امیرکبیر) و آزادراه تهران - شمال به سمت مرزن آباد به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

‌تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 9 تا 22 روز دوشنبه مورخ 1402/03/15 از کرج (میدان امیرکبیر) و ابتدای آزادراه تهران - شمال به سمت مرزن آباد ممنوع است‌، در صورت اعلام مأموران پلیس راه در محل‌، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 12 تا 22 از مرزن آباد به سمت کرج و تهران به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

‌تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 12 الی 24 روز جمعه مورخ 1402/03/19 از کرج (میدان امیرکبیر) و ابتدای آزادراه تهران - شمال به سمت مرزن آباد ممنوع است، در صورت اعلام مأموران پلیس راه در محل‌، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 الی 24 از مرزن آباد به سمت کرج و تهران به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

‌در محور هراز ‌ تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 تا 24 روز دوشنبه مورخ 1402/03/15 از رودهن به سمت آمل ممنوع است، در صورت اعلام مأموران پلیس راه در محل‌، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 16 تا 24 همان روز از آب اسک به سمت رودهن در محدوده مشاء به صورت یک‌طرفه خواهد بود.

‌تردد انواع وسایل نقلیه از مسیر جنوب به شمال در آزادراه خلیج فارس (تهران-قم) در محدوده پل واوان تا پل شهید کاظمی از ساعت 22 مورخ 1402/03/13 روز شنبه تا ساعت 16 روز یکشنبه مورخ 1402/03/14 ممنوع است.

‌در آزادراه قزوین – رشت‌ تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 تا 24 امروز در مسیر قزوین به رشت محدوده رودبار در صورت صلاحدید یک‌طرفه به صورت مقطعی اعمال خواهد شد.

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 تا 24 روزهای دوشنبه و جمعه هفته آینده در مسیر رشت به قزوین محدوده رودبار در صورت صلاحدید یک‌طرفه به صورت مقطعی اعمال خواهد‌ شد.

‌در محور کندوان‌ تردد انواع تریلر‌ و کامیون‌ کماکان ممنوع است همچنین در محور هراز تردد تریلرها کماکان ممنوع ‌است.

‌تردد‌ کامیون غیر از حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی ‌‌روزهای جمعه، شنبه‌، دوشنبه‌ پیشِ رو و‌ ‌جمعه آینده ‌از ساعت 06 تا 24 در محور هراز ممنوع ‌است.

در محور فیروزکوه‌ تردد انواع تریلر و کامیون غیر از حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 10 تا 24 روزهای دوشنبه و جمعه هفته آینده‌ از مسیر شمال به جنوب محور قائم شهر – فیروزکوه ممنوع ‌است.

‌در محور قدیم قم - تهران تردد انواع تریلر و کامیون به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 18 روز شنبه پیشِ رو تا ‌ساعت 18 روز یکشنبه 14 خرداد در محور فیروزکوه ممنوع است ‌و مسیر جایگزین آزادراه ساوه – تهران و قم – گرمسار ‌است.

‌در محور قدیم رشت – قزوین و بالعکس‌ تردد انواع تریلر و کامیون غیر از حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 تا 24 روزهای چهارشنبه و پنجشنبه هفته جاری ممنوع است؛ همچنین تردد انواع تریلر و کامیون غیر از حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 8 تا 24 روزهای دوشنبه و جمعه هفته آینده در محور مذکور ممنوع‌ است.

‌در محور آستارا - اردبیل و بالعکس تردد انواع تریلر و کامیون غیر از حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 8 تا 24 روز دوشنبه ‌تا جمعه هفته آینده ممنوع است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه وضعیت جاده‌ها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟