طریقه تمیز کردن اتو بخار با دو روش عالی


داشتن آگاهی به شما کمک می کند تا بتوانید در کوتاه ترین زمان وسایل خود را تمیز کرده و به آن ها آسیبی نرسانید. در ادامه شما را با روش های تمیز کردن اتو بخار آشنا خواهیم کرد و اطلاعاتی را در این زمینه در اختیار شما می گذاریم.

اتو بخار یکی از پرکاربرد ترین وسایلی می باشد که در خانه مورد استفاده قرار می گیرد. این اتو ها به صورت روزانه استفاده های بسیار زیادی را با خود به همراه دارد. نحوه درست تمیز کردن اتو بخار را برایتان بررسی می کنیم و به شما خواهیم گفت چه نکته هایی را رعایت کنید تا اتوی شما تمیز مانده و نیازی به تمیز کردن مجدد نداشته باشد.

طریقه تمیز کردن اتو بخار با دو روش عالی

تمیز کردن اتو بخار

روش هایی برای تمیز کردن اتو بخار وجود دارد که شما می توانید از آن ها استفاده کنید و در کوتاه ترین زمان ممکن اتو خانه خود را تمیز کنید. بسیاری از افراد این راه ها را نمی شناسند و تلاش های بسیاری برای این کار می کنند با این حال ممکن است به خود و یا اتو آسیب رسانده و آن را غیر قابل استفاده نمایند. در ادامه دو روش ساده برای تمیز کردن اتو بخار را در اختیار شما قرار می دهیم.

استفاده از ترکیب جادویی

آب و جوش شیرین یکی از ترکیب های بسیار خوب و جادویی می باشد و شما می توانید اتو بخار خود را با استفاده از آن تمیز کنید. برای این که بتوانید به راحتی این ترکیب را تهیه کنید نیاز است تا آب و جوش شیرین را به نسبت یک به دو ترکیب کنید تا مواد شما از روی سطح سر نخورد. به شما توصیه می کنیم برای این که یک ترکیب بسیار خوب تهیه کنید نیاز است تا از آب تصفیه شده استفاده کنید. اگر بخش خاصی از کف اتو بخار شما کثیف شده است می توانید آن را به همان بخش بزنید و در غیر این صورت می توانید کل کف اتو را با استفاده از این ترکیب تمیز کنید و برای پخش کردن این ترکیب باید از دست استفاده کنید زیرا هر وسیله دیگر می تواند به کف اتو آسیب رسانده و دیگر آن را از حالت قابل استفاده خارج نماید.

بعد از این که این مرحله تمام شد می توانید از یک دستمال مرطوب استفاده کرده و اتوی خود را تمیز کنید. بهتر است دستمال تنها حالتی مرطوب داشته باشد و خیلی خیس نباشد تا به اتو آسیبی وارد نشود. بعد از این که کف اتو تمیز شد باید یک عدد گوش پاک کن برداشته و سوراخ های آن را تمیز کنید. البته اگر کثیفی ها زیاد باشد باید از چند عدد گوش پاک کن استفاده کنید تا به راحتی آن ها را تمیز نمایید ولی یادتان باشد که بهتر است در این کار اسراف نکنید.

نکته : یادتان باشد که استفاده از آب تصفیه شده در اتو می تواند باعث شود که اتو کمتر دچار گرفتگی در ناحیه سوراخ ها شود و لکه های سفید روی لباس هایتان ایجاد نمی کند.

طریقه تمیز کردن اتو بخار با دو روش عالی

استفاده از سرکه و نمک

یکی دیگر از ترکیبات بسیار خوبی که در این کار به شما کمک می کند مخلوط نمک و سرکه می باشد. برای این که بتوانید از این روش به خوبی استفاده کنید نیاز است تا سرکه و نمک را به نسبت دو به یک با هم ترکیب کرده و روی حرارت قرار دهید تا نمک شما حل شود. در این میان حواستان باشد که سرکه نجوشد.

بگذارید این محلول کمی سرد شود و بعد آن را با استفاده از یک دستمال بر روی کثیفی های اتو بزنید. برای تمیز شدن بهتر اتو می توانید از برس های مویی استفاده کنید و تمامی آلودگی های کف اتو را از بین ببرید.

بعد از تمیز کردن اتو بخار خود می توانید کف آن را با استفاده از یک دستمال خشک و تمیز پاک کنید. برای این که بوی بد این محلول از بین برود نیاز است تا مقداری سرکه سفید را روی دستمالی دیگر بریزید و کف اتو را با همین دستمال تمیز کنید.

طریقه تمیز کردن اتو بخار با دو روش عالی

اتو ها یکی از مهم ترین و پرکاربرد ترین وسایل می باشند و اگر بتوانید آن ها را خوب نگه دارید می توانید سال های سال از آن ها استفاده کنید. در ادامه شما می توانید نحوه تمیز کرده وسایل برقی دیگر را مانند تمیز کردن همزن برقی و تمیز کردن قهوه ساز را مشاهده کنید و برای این کار کافی است بر روی لینک های داده شده کلیک کنید.

منبع : آرگا

برچسب :

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سبک زندگی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


معافیت معاملات بورس از مالیات بر عایدی سرمایه