تعبیر خواب لیف حمام در شرایط مختلف


مهم ترین تعبیر خواب لیف پاک شدن شما از آودگی های باطنی و روحی است. این خواب نشانه خوبی داشته و شما می توانید با آن آشنا شوید.

دیدن لیف کردن بدن خود و یا دیگران در خواب دارای نشانه های مهمی است. شما می توانید در این بخش با تعبیر خواب لیف آشنا شوید. شما با نشانه های این خواب می توانید، واقعیت پیش رو را بهتر بشناسید.

تعبیر خواب لیف حمام در شرایط مختلف

تعبیر خواب لیف چیست؟

این خواب نیز از دیدگاه معبران مختلفی تعبیر می شود. یکی از مهم ترین نشانه های این خواب را می توان ترک کردن گناه و نوعی پاک شدن در واقعیت دانست. از دیگر نشانه های مهم این خواب نیز می توان به صبور بودن در زندگی واقعی اشاره کرد.

تعبیر خواب لیف حمام در شرایط مختلف

دیدن لیف کردن یا کیسه کردن بدن به نوعی نشان می دهد که شما می خواهید در زندگی واقعی خودتان را پاک کنید و قصد دارید تا زندگی خود را تغییر دهید. اگر در خواب ببینید که به بدن خود کیسه می کشید از آلودگی ها دور می شیود و اگر ببینید که کیسه نمی کشید، دچار آلودگی می شوید.

بسیاری از معبران این خواب را خوب می دانند و می گویند که دارای نشانه های خوبی است. تفاوتی ندارد که شما در حال لیف کشیدن هسیتد یا کیسه کشیدن در هر صورت شما از آلودگی ها پاک می شوید و این نشانه بسیار خوبی خواهد بود.

تعبیر خواب لیف حمام در شرایط مختلف

حمام کردن:

علاوه بر تعبیر لیف می توانید در آرگا با تعبیر خواب حمام کردن نیز آشنا شوید. به طور کلی دیدن آب در خواب نشانه روشنی است و در اولین گام خواب شما نشانه خوبی دارد. این خواب نشان دهنده صبر شما خواهد بود.

اگر در خواب خود ببینید که در حال دوش گرفتن هستید و زیر دوش لباس بر تن دارید، یعنی بر دشمن خود غلبه خواهید کرد و یا اینکه یک دوست جدید پیدا می کنید. در خواب آب سرد می تواند، نشانه جدایی باشد. در صورتی که مشاهده کنید به طور اجباری زیر دوش هستید و لباس بر تن دارید، یعنی دشمن بر شما غلبه می شود.

تعبیر خواب لیف حمام در شرایط مختلف

منوچهر مطیعی:

اگر ببنید که در حمام هستید و دلاک چرک های شما را می کشد، نشان دهنده بالا رفتن خرج زندگی است. دیدن وان در خواب نیز نشانه زنی بوده که شما را به آرامش و آسایش می رساند.

علامه مجلسی ره:

اگر در خواب خود مشاهده کنید در حال حمام کردن هستید، نشانه پذیرفته شدن شما برای زیارت است. حمام پاک کننده است و این پاک کنندگی می تواند از نظر روحی و جسمی باشد.

این خواب می تواند، نشانه و تعبیرهای دیگری هم داشته باشد. اما مهم ترین این تعبیر خواب همان پاکی و یا دعوت شدن شما برای زیارت است.

منبع : آرگا

برچسب :

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تعبیرخواب

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رونمایی از خوانندگی سگ سخنگو با آهنگ صادق بوقی میگه آو آو آو آو...