42 مدل پرده سنتی با طرح های خاص و شیک


بسیاری از افراد با توجه به علاقه مندی به سبک سنتی تمایل دارند در طراحی داخلی منزل خود از عناصر و المان های سنتی بهره مند شوند که مدل پرده سنتی یکی از این آیتم ها بوده و می توانید طبق سلیقه خود مدل خاصی از آن را انتخاب نموده و نصب نمایید.

از جمله اجزای مهم و تاثیرگذار در طراحی دکوراسیون داخلی پرده بوده که طیف گسترده ای از طرح و مدل را شامل شده و افراد می توانند متناسب با سلیقه ای که دارند و نوع دکوراسیون منزلشان مدل دلخواه خود را انتخاب نموده و خریداری کنند، بنابراین در صورت علاقه مندی به سبک مدرن یا کلاسیک می توانید به راحتی طرح پرده مدنظرتان را تهیه و خریداری کنید. در همین راستا تصمیم داریم در این مطلب به نمایش انواع جذابی از مدل پرده سنتی بپردازیم.

42 مدل پرده سنتی با طرح های خاص و شیک

مدل پرده سنتی شیک و متفاوت

برای منازلی که حال و هوای سنتی دارند و از طرحای اصیل و کلاسیک در انتخاب عناصر تشکیل دهنده دکوراسیون بهره گرفته شده انتخاب یک طرح زیبای پرده سنتی می تواند تکمیل کننده این طراحی باشد و هارمونی جذاب و متفاوتی را در فضای خانه به وجود آورد چرا که متناسب بودن طرح پرده با دیگر لوازم خانه می تواند زیبایی دو چندانی را به خانه ببخشد.

پرده سنتی در واقع مجموعه ای از جذاب ترین پرده ها را با طرح و نقش سنتی و اصیل شامل شده که در طیف گسترده ای از سبک ها همچون خطاطی و نستعلیق، نقاشی هنرمندان کلاسیک ایرانی و خارجی، طرح های اصیل و تاریخی ایرانی و … طراحی و تولید می شوند.

42 مدل پرده سنتی با طرح های خاص و شیک

این نوع پرده ها برای کاربرد در فضاهایی با دیزاین و چیدمان سنتی مناسب بوده و در هنگام تابیدن نور روز جذابیت وصف ناپذیری از بازی و جلوه رنگ، نور و اصالت به فضای موجود می دهند و در زمان شب در تلفیق با نور داخلی محیط، نمای خاصی از اثری هنری به خود می گیرند.

در صورتی که جزء طرفداران دیزاین سنتی و کلاسیک هستید می توان گفت هر عنصری که در آن نمادی از سنت ها و اصالت ایرانی باشد نظر و توجه شما را جلب خواهد کرد. به ویژه هنری مانند فرش و گلیم ایرانی که در سر تا سر جهان مشهور و شناخته می باشد. از جمله این موارد که نشانی از سنت را در خود دارد پرده سنتی و آویز گلیمی بوده که انواع مختلفی از آن در بازار موجود می باشد.

42 مدل پرده سنتی با طرح های خاص و شیک

انواع طرح پرده جذاب کلاسیک

بهتر است بدانید انتخاب پرده برای دکور سنتی امکان دارد عملی دشوار باشد. پرده های سنتی همچون پرده گلیمی به طور معمول قیمت بالایی دارند و خریدن آن ها در هر منطقه ای غیر قابل امکان است. ولی می توانید با انتخاب و خرید یک پرده چاپی طرح سنتی سبک های مختلفی از نقوش سنتی را چاپ کرده و با رنگ بندی و سبک دکوراسیون خود مطابقت دهید.

پرده سنتی انواع نقش های سنتی مثل کاشی کاری، قشقایی، گلیمی و … را دارا می باشد که افراد مشتاق به دکوراسیون سنتی و کلاسیک می توانند از آن بهره مند شوند. به طور مثال اگر تمایل دارید یک اتاق را با سبک سنتی چیدمان نمایید پرده های مناسب برای انواع مکان ها همچون پذیرایی، آشپزخانه، راهرو و … طراحی شده که می توانید از میان آن ها انتخاب خود را انجام دهید. در ادامه طرح های جذابی از انواع پرده سنتی را برای مشاهده در اختیارتان قرار داده ایم.

42 مدل پرده سنتی با طرح های خاص و شیک42 مدل پرده سنتی با طرح های خاص و شیک42 مدل پرده سنتی با طرح های خاص و شیک42 مدل پرده سنتی با طرح های خاص و شیک42 مدل پرده سنتی با طرح های خاص و شیک42 مدل پرده سنتی با طرح های خاص و شیک42 مدل پرده سنتی با طرح های خاص و شیک42 مدل پرده سنتی با طرح های خاص و شیک 42 مدل پرده سنتی با طرح های خاص و شیک42 مدل پرده سنتی با طرح های خاص و شیک42 مدل پرده سنتی با طرح های خاص و شیک42 مدل پرده سنتی با طرح های خاص و شیک42 مدل پرده سنتی با طرح های خاص و شیک42 مدل پرده سنتی با طرح های خاص و شیک42 مدل پرده سنتی با طرح های خاص و شیک42 مدل پرده سنتی با طرح های خاص و شیک42 مدل پرده سنتی با طرح های خاص و شیک 42 مدل پرده سنتی با طرح های خاص و شیک42 مدل پرده سنتی با طرح های خاص و شیک42 مدل پرده سنتی با طرح های خاص و شیک42 مدل پرده سنتی با طرح های خاص و شیک42 مدل پرده سنتی با طرح های خاص و شیک42 مدل پرده سنتی با طرح های خاص و شیک42 مدل پرده سنتی با طرح های خاص و شیک42 مدل پرده سنتی با طرح های خاص و شیک42 مدل پرده سنتی با طرح های خاص و شیک42 مدل پرده سنتی با طرح های خاص و شیک42 مدل پرده سنتی با طرح های خاص و شیک42 مدل پرده سنتی با طرح های خاص و شیک42 مدل پرده سنتی با طرح های خاص و شیک42 مدل پرده سنتی با طرح های خاص و شیک42 مدل پرده سنتی با طرح های خاص و شیک42 مدل پرده سنتی با طرح های خاص و شیک 42 مدل پرده سنتی با طرح های خاص و شیک42 مدل پرده سنتی با طرح های خاص و شیک42 مدل پرده سنتی با طرح های خاص و شیک42 مدل پرده سنتی با طرح های خاص و شیک42 مدل پرده سنتی با طرح های خاص و شیک42 مدل پرده سنتی با طرح های خاص و شیک

تصاویری که ملاحظه نمودید انواع زیبا و جدیدی از مدل پرده سنتی بود که امیدواریم مورد توجه و رضایت شما عزیزان قرار گرفته باشد و توانسته باشیم شما را در انتخاب طرح دلخواهتان راهنمایی کرده باشیم. همچنین در صورت تمایل به آشنایی با طرح های بیشتر می توانید از مطالبی همچون مدل پرده ۲۰۲۳ و مدل پرده ایرانی دیدن کرده و بهترین انتخاب را داشته باشید.

منبع : آرگا

برچسب : مدل پرده

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سبک زندگی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استقبال هیات آفریقای جنوبی از رای جدید لاهه درباره غزه