واژگونی مرگبار کامیون روی خریداران نان در جاده آستارا


واژگونی مرگبار کامیون روی خریداران نان در جاده آستارا

حوادث رکنا: رئیس پلیس راه گیلان از واژگونی یک دستگاه کامیون و جان باختن عابر پیاده ۷۰ ساله در محور تالش-آستارا خبر داد و گفت: در این حادثه ۲ نفر مصدوم و به مراکز درمانی منتقل شدند.

به گزارش رکنا، سرهنگ جاور صفاری در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع تصادف در محور تالش به آستارا منطقه جوکندان، بلافاصله مأموران پلیس راه به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: با حضور پلیس و تیم‌های امدادی در محل مورد نظر و بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد، یک دستگاه کامیون باری هنگام تردد در محور اعلامی پس از خروج از جاده واژگون شده و با دیوار یک نانوایی و عابر پیاده برخورد کرده است.

رئیس پلیس راه استان گیلان با بیان اینکه در این حادثه عابر پیاده و راننده و سرنشین کامیون به شدت مجروح و توسط اورژانس به مرکز درمانی منتقل شدند، تصریح کرد: متأسفانه با توجه به شدت تصادف، عابر پیاده ۷۰ ساله در بیمارستان جان باخت.

وی علت وقوع این حادثه را عدم توجه به جلو راننده کامیون اعلام کرد و ادامه داد: رانندگان با رعایت سرعت مجاز، فاصله ایمن، توجه به جلو، عدم استفاده از تلفن همراه، پرهیز از خوردن و آشامیدن، اجتناب از ترمز ناگهانی و گردش و تغییر مسیر ناگهانی از بروز حادثه جلوگیری کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حوادث جاده ای

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط