فوری / بیانیه تند حماس علیه اسرائیل


فوری / بیانیه تند حماس علیه اسرائیل

اقتصادنیوز: حماس در بیانیه‌ای اعلام کرد: حکم دادگاه به اصطلاح عالی رژیم صهیونیستی در خصوص اخراج ساکنان منطقه مسافر یطا به بهانه انجام تمرین‌های نظامی در این منطقه، منعکس کننده ماهیت فاشیستی رژیم صهیونیستی است

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس در بیانیه‌ای اعلام کرد که حکم دادگاه به اصطلاح عالی رژیم صهیونیستی در خصوص اخراج ساکنان منطقه مسافر یطا به بهانه انجام تمرین‌های نظامی در این منطقه، منعکس کننده ماهیت فاشیستی رژیم صهیونیستی است که هدف آن اخراج فلسطینیان از سرزمین خود و یهودی‌سازی فلسطین است.

اردوغان زمان برگزاری اولین نشست دولتش را اعلام کرد

وبگاه شهاب نیوز گزارش داد، حماس اعلام کرد: این حکم در حالی صادر شده که مقامات رژیم اشغالگر، مجوز احداث ۶ شهرک صهیونیستی را در این منطقه صادر کرده‌اند. ما این تصمیم نژادپرستانه را رد می‌کنیم و تأکید می‌کنیم که ملت پایدار فلسطین اجازه اجرای چنین طرح‌های اشغالگرانه باطلی را به این رژیم اشغالگر نخواهد داد و در برابر آن خواهد ایستاد.

خبر دیگر اینکه مرکز داده‌پردازی «وادی حلوه» اعلام کرد که رژیم اشغالگر صهیونیستی در ماه مه، ۷۲ فلسطینی را به اخراج و تبعید از مسجدالاقصی و بخش قدیمی قدس محکوم و ۱۹۴ تن دیگر از ساکنان قدس را دستگیر کرده است.

این مرکز در گزارش ماهیانه خود نوشت: در میان ۱۹۴ فلسطینی اهل قدس که در ماه مه بازداشت شده‌اند، ۹ کودک زیر ۱۲ سال، ۶ زن از جمله چند نوجوان و ۴۶ جوان، حضور دارند.

از سوی دیگر در پی انتقادات سباستین بارلز، معاون شهردار شهر مارسی در فرانسه، نسبت به اقدامات صهیونیست‌ها به ویژه برگزاری راهپیمایی صهیونیستی پرچم، صهیونیست‌ها وی را به اظهارات مخالف با ارزش‌های صهیونیستی متهم کردند.

بارلز، در توییتی اعلام کرده بود که راهپیمایی پرچم، ادامه سیاست‌های شهرک‌سازی رژیم صهیونیستی و تعرض‌های این رژیم نسبت به حقوق فلسطینیان است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟