هزینه ای که ستاره همیشه مصدوم با جدایی اش روی دست رئال مادرید گذاشت!


هزینه ای که ستاره همیشه مصدوم با جدایی اش روی دست رئال مادرید گذاشت!

رکنا: باشگاه رئال مادرید سرانجام به همکاری‌ خود با هافبک بلژیکی‌اش پایان داد.

به گزارش رکنا، باشگاه رئال مادرید پس از اعلام جدایی رسمی مارکو آسنسیو و ماریانو دیاز از جمع کهکشانی‌ها در پایان فصل جاری، با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد قرارداد ادن هازارد هافبک بلژیکی این تیم با توافقی دوجانبه فسخ شده و این بازیکن در پایان ماه جاری میلادی به طور رسمی به حضور چهار ساله‌اش در پرافتخارترین تیم اروپا پایان خواهد داد.

هازارد که یک سال دیگر با رئال مادرید قرارداد داشت، گفته می‌شود رقمی در حدود 7 میلیون یورو بابت فسخ توافقی قراردادش از باشگاه رئال مادرید دریافت خواهد کرد. بر اساس گزارش‌های منتشرشده؛ هافک پیشین چلسی از باشگاه ونکوور وایت‌کپس در لیگ MLS و از عربستان پیشنهادهایی دریفت کرده است. در سوی دیگر نشریه انگلیسی «اتلتیک» مدعی شد؛ سه باشگاه ایتالیایی میلان، یوونتوس و رُم نسبت به جذب اِزار علاقه‌مند هستند.

هافبک تیم ملی فوتبال بلژیک در این مدت 6 قهرمانی در رقابت‌های مختلف را با رئال مادرید تجربه کرد که از آن جمله می‌توان به دو قهرمانی در لالیگا و یک قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا اشاره کرد.

او که در این مدت در 76 بازی برای کهکشانی‌ به میدان رفت و آمار 7 گل‌زده و 12 پاس‌گل را از خود برجای گذاشت، در بین هواداران رئال مادرید محبوبیت چندانی نداشت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر کامل ای که مرا خوانده ای راه نشانم بده + عکس نوشته