ویدئو/ جدال دیدنی و باورنکردنی یک حیوان کوچک با مارمولک عظیم الجثه


ویدئو/ جدال دیدنی و باورنکردنی یک حیوان کوچک با مارمولک عظیم الجثه

یک خدنگ بسیار شجاع با یک مارمولک برخورد می‌کند و در نهایت در این مبارزه یکی برنده می‌شود. به گزارش وقت صبح به نقل از فرارو، میتسئو ماتلو که این فیلم باورنکردنی را ضبط کرده می‌گوید ما مدت زیادی بود که در حال رانندگی بودیم و چیز زیادی برای...

یک خدنگ بسیار شجاع با یک مارمولک برخورد می‌کند و در نهایت در این مبارزه یکی برنده می‌شود.

به گزارش وقت صبح به نقل از فرارو، میتسئو ماتلو که این فیلم باورنکردنی را ضبط کرده می‌گوید ما مدت زیادی بود که در حال رانندگی بودیم و چیز زیادی برای دیدن پیدا نکردیم.

چشم دوخته به جاده، به رانندگی ادامه دادم تا اینکه حرکتی توجهم را جلب کرد. اتفاقی در جاده در حال رخ دادن بود، آن هم کوچک. دوربین دوچشمی را در آوردم و نگاه کردم. این یک خدنگ بود که با یک مارمولک برخورد می‌کرد.

خدنگ‌ها حیوانات کوچکی هستند که می‌توانند در مکان‌های مختلفی مانند جنگل ها، دشت ها، کوه‌ها و کناره‌های رودخانه‌ها زندگی کنند. آن‌ها بدنی بلند، پا‌های کوتاه و دمی بلند دارند. آن‌ها در بو کردن خوب هستند و می‌توانند حشرات، خزندگان کوچک و جوندگان را پیدا و صید کنند.

خدنگ‌ها سریع هستند و می‌توانند به سرعت حرکت کنند تا طعمه خود را بگیرند. آن‌ها بیشتر در طول روز فعال هستند و در گروه‌های کوچک با هم زندگی می‌کنند.

ما کمی به صحنه نزدیکتر شدیم و وسیله نقلیه را خاموش کردیم. خدنگ، مارمولک را محکم در دست گرفت. با این حال، مارمولک آنقدر سریع تسلیم نشد و به مقابله پرداخت. درگیری از هر دو طرف منجر به یک طناب کشی شد، بدون اینکه هیچ کدام دست برتر را بدست نیاوردند.

در نهایت خدنگ تاکتیک خود را تغییر داد و به دنبال چشمان مارمولک رفت. با خارج کردن یکی از آنها، مارمولک اکنون به وضوح در یک مشکل جدی قرار داشت.

خدنگ در همین جا متوقف نشد و تا زمانی که توانست کل مارمولک را به سراسر جاده بکشاند ادامه داد. در آن مرحله ما دید را از دست دادیم، اما مشخص بود که چه اتفاقی قرار است بیفتد.

آفریقا نه فقط پنج حیوان بزرگ معروف بلکه حیوانات جالب زیادی دارد. حتی موجودات کوچکی مانند خدنگ و مارمولک نیز جذاب هستند. همه آن‌ها نقش منحصر به فرد خود را در اکوسیستم ایفا می‌کنند. این حیوانات کوچک بخشی حیاتی از اکوسیستم‌های متنوع آفریقا هستند. یادآوری و قدردانی از همه موجودات شگفت انگیز، بزرگ و کوچک، که در آفریقا زندگی می‌کنند، مهم است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حیات وحش

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


حِسِ زیبا