پیام احساسی 2 ستاره برزیلی برای مسی و بنزما/ تاسف همبازیان از جدایی + عکس


پیام احساسی 2 ستاره برزیلی برای مسی و بنزما/ تاسف همبازیان از جدایی + عکس

رکنا: جدایی بنزما از رئال مادرید و مسی از پاری سن ژرمن باعث شد همبازیان برزیلی این دو ستاره خداحافظی احساسی با آنها داشته باشند.

به گزارش رکنا، باشگاه رئال مادرید امروز (یکشنبه) با انتشار بیانیه‌ای رسمی اعلام کرد کریم بنزما با پایان قرارداد فعلی‌اش که در پایان ماه جاری میلادی منقضی می‌شود، پس از 14 سال حضور در این تیم، از جمع کهکشانی‌ها جدا می‌شود.

در این شرایط وینیسیوس جونیور ستاره رئال مادرید پیامی سرشار از احساسات را خطاب به بنزما منتشر کرد. وینی نوشت: «بنزوینی، وینزما (ترکیبی از نام خودش و بنزما) ... هر چی. نتیجه همیشه یکسان بوده است؛ گل‌ها، خنده، عناوین قهرمانی و بالاتر از همه یادگیری. وقتی پسری خیلی خجالتی از سائو گونچالو (اشاره به خودش) در سال 2018 وارد مادرید شد، تو اولین کسی بودی که از من پذیرایی کردی. هرگز فراموش نمی‌کنم. من با تو رشد کردم و با هم فاتح اسپانیا، اروپا و جهان شدیم و من توانستم بردن توپ طلای تو را با غرور تشویق کنم. دل‌مان به شدت برایت تنگ خواهد شد ولی همیشه ویدیوی با هم بودن‌مان را به عنوان منبع الهام و خاطرات دوره‌ای فراموش‌نشدنی خواهم داشت. برای همه چیز از تو متشکرم اسطوره. بابت از دست رفتن تو توی زندگی‌ام خیلی متاسفم.»

پیام احساسی 2 ستاره برزیلی برای مسی و بنزما/ تاسف همبازیان از جدایی + عکس

این درحالی است که در 24 ساعت گذشته خداحافظی مهم و خبرساز دیگری هم اتفاق افتاد و لیونل مسی پس از دو سال پر فراز و نشیب سرانجام از پی‌اس‌جی جدا شد. سال اول برای او بسیار سخت و پر از مشکل گذشت و در سال دوم با وجود اینکه عملکرد بهتری داشت ولی بارها توسط هواداران تیم هو شد.

شب گذشته با برگزاری آخرین دیدار پی‌اس‌جی در لیگ فرانسه و برگزاری جشن قهرمانی، دوره بازی مسی کنار نیمار، هم‌بازی سابقش در بارسا و پاریس هم به اتمام رسید.

نیمار در صفحه شخصی اش یک پیام احساسی خطاب به مسی منتشر کرد و نوشت: «برادر... اوضاع آن طوری که فکر می‌کردیم پیش نرفت، ولی ما تمام تلاش‌مان را کردیم. اینکه دو سال دیگر را با تو سهیم بودم، دلپذیر بود. در مرحله جدید زندگی‌ات خوش شانس و خوشحال باشی. دوستت دارم.»

پیام احساسی 2 ستاره برزیلی برای مسی و بنزما/ تاسف همبازیان از جدایی + عکس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا