جزئیات یک تصادف مرگبار در چهارمحال و بختیاری


جزئیات یک تصادف مرگبار در چهارمحال و بختیاری

مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری از وقوع تصادف بین یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ با یک دستگاه پژو پارس در محور شهرکرد به سامان خبر داد و گفت: در این حادثه رانندگی پنج نفر فوت کردند و یک نفر مصدوم شد.

به گزارش جمعیت هلال احمر استان، مسعود مثنوی با اعلام این خبر افزود: در تماس تلفنی با مرکز ۱۱۲، خبری مبنی بر وقوع تصادف یک دستگاه پژو ۴۰۵ با یک دستگاه پژو پارس در محور شهرکرد به سامان کمربندی دانشگاه آزاد اسلامی، کسب شد که ۲ تیم امداد و نجات جاده‌ای موقت سامان با یک دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام و موفق به رهاسازی اجساد متوفیان شدند. اجساد پس از رهاسازی به مراجع قضایی تحویل داده شد.

به گفته وی، این حادثه رانندگی یک مصدوم نیز داشت، که پس از اقدامات درمانی به بیمارستان منتقل شد.

همچنین محمود شمسی‌پور دهکردی رییس اورژانس و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی چهارمحال و بختیاری گفت: ۱۳ خردادماه ۱۴۰۲حوالی ساعت ۲۲ تصادف ۲ خودرو پژو ۴۰۵ و پژو پارس در دو راهی کمربندی سامان به سمت منظریه باعث مصدومیت یک نفر و فوت پنج نفر شد، که پس از اطلاع به مرکز دیسپچ اورژانس استان، آمبولانس‌های اورژانس پایگاه‌های رحمتیه، سامان و میرآباد به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: یک مصدوم پس از انجام اقدامات درمانی، جهت انجام اقدامات درمانی تکمیلی توسط کارشناسان عملیاتی اورژانس به بیمارستان کاشانی شهرکرد انتقال یافت.

بر اساس اعلام پزشکی قانونی فوتی ناشی از تصادفات رانندگی در سال گذشته هفت درصد رشد داشت و ۲۳۹ مورد فوتی ناشی از تصادفات به پزشکی قانونی استان ارجاع شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حوادث جاده ای

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا