جسد پسر جوان از آبگیری در اسدآباد همدان بیرون کشیده شد


جسد پسر جوان از آبگیری در اسدآباد همدان بیرون کشیده شد

رکنا: سرپرست اداره عملیات جمعیت هلال احمر استان همدان گفت: تیم های غواصی و واکنش سریع پس از نیم ساعت تلاش جسد پسر ۲۲ سال را از آبگیری در شهرستان اسدآباد بیرون کشیدند.

به گزارش رکنا داوود شهدوستی افزود: نیمه شب گذشته به دنبال دریافت خبر یک مورد غرق شدگی و درخواست مدیریت بحران استانداری برای پوشش امدادی این حادثه، غواصان زبده برای حضور در این عملیات فراخوان شدند.

رئیس کمیته غواصی استان همدان اضافه کرد: علاوه بر تیم غواصی، یک تیم واکنش سریع نیز با حضور در این عملیات کار پشتیبانی را بر عهده داشت.

شهدوستی بیان کرد: با بررسی های صورت گرفته و تجسس شبانه وجود جسد پسر جوان در عمق هشت متری این آبگیر محرز شد.

وی اظهارداشت: با وجود تاریکی هوا و محدودیت دید همه تلاش تیم غواصی خارج کردن جسد از آب بود و نمی خواستیم این کار به صبح موکول شود و عمق و بستر این آبگیر برای انجام عملیات تقسیم بندی شد تا در کمترین زمان محل دقیق جسد شناسایی و از آب خارج شود.

شهدوستی افزود: برای این عملیات از غواصان زبده و مطرح استان استفاده شد، بنابراین با وجود تاریکی هوا و محدودیت دید ۲ غواص با ورود به این آبگیر جسد را در کمتر از نیم ساعت شناسایی و به بیرون کشیدند.

وی با بیان اینکه این جوان با لباس غرق شده بود گفت: جسد این فرد با حضور قاضی کشیک، عوامل پلیس حاضر در صحنه تحویل اورژانس شد.

سال گذشته ۱۸ نفر شامل ۱۶ مرد و ۲ زن در همدان بر اثر غرق شدگی جان خود را از دست دادند و امسال نیز تا پیش از این عملیات یک مورد غرق شدگی ثبت شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر ناگهانی چهره و اندام همایسریال پایتخت بعد 10 سال ! / هم لاغر هم خیلی پیر ! + عکس