میزبانی کانون های مساجد استان فارس از دلدادگان امام رئوف (ع)


میزبانی کانون های مساجد استان فارس از دلدادگان امام رئوف (ع)

حجت الاسلام امیدی از برگزاری جشن های ولادت سراسر نور و رحمت حضرت امام رضا (ع) در کانون های فرهنگی هنری مساجد استان فارس خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، حجت الاسلام حسین امیدی امروز (9خردادماه) ضمن تشریح برنامه های ویژه ولادت حضرت امام رضا (ع) گفت: یکی از مناسبت های مهم مذهبی در تقویم میهن اسلامی ما یازدهم ذیقعده که مصادف است با ولادت باسعادت حضرت امام رضا (ع) که در این مناسبت برنامه های ویژه ای از سوی کانون های فرهنگی هنری در مساجد برنامه ریزی می شود.


مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد فارس خاطرنشان کرد: به یاری خدا امسال برنامه ها با قوت و انسجام بیش از پیش در حال برگزاری است و ایستگاه های صلواتی و موکب های پذیرایی از عاشقان امام مهربانی ها نیز برپاست.


وی تاکید کرد: در طول ایام دهه کرامت برنامه های ویژه ای برگزار شده است و سخنرانی ائمه جماعات، اجرای سرود، کاروان های زیارتی مشهد و حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع)، توزیع بسته های کمک معیشتی و غذای گرم در قالب نذر، جلسه های هفتگی و هیئت های مذهبی از برنامه هایی است که با مشارکت و همدلی همه فعالان فرهنگی مساجد برگزار می شود.


حجت الاسلام امیدی با اشاره به دیگر برنامه های ویژه ولادت امام رضا (ع)، افزود: برگزاری محافل انس با قرآن، جشن با حضور خادمان حرم رضوی، اهدای هدیه به هم نامان امام رضا (ع) و متولدین این روز، مسابقات کتابخوانی و هنری، ورزشی از دیگر برنامه هاست.

پایان پیام/691

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جشنواره طنز «دادخند» در یزد 2 ساله شد