برگزاری جشن ولادت شمس الشموس در کانون باقر العلوم( ع) کرمانشاه


برگزاری جشن ولادت شمس الشموس در کانون باقر العلوم( ع) کرمانشاه

مرادی گفت: بمناسبت سالروز ولادت امام هشتم امام رضا(ع) جشن ولادت شمس الشموس در کانون باقر العلوم( ع) کرمانشاه با حضور جوانان عاشق به ائمه برگزار می شود.

خسرو مرادی در گفت و کو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه ضمن تبریک بمناسبت سالروز ولادت حضرت رضا(ع) و دهه کرامت ،گفت: کرامت در معنی لغوی به معنی سخاوت، جوانمردی و بخشندگی است و در مفاهیم انسانی و به مفهوم دینی کرامت به معنی بزرگواری است. براساس احادیث و توصیه های موجود از بزرگان دین اسلام کرامت (بزرگواری) اصل مهمی به شمار می رود.

مدیر کانون فرهنگی هنری باقر العلوم( ع) کرمانشاه افزود: ماهذی القعده یکی از ماه های بسیار پرفضیلت است که مصادف شده با سالروز ولادت حضرت معصومه(س) و شمس الشموس آقا علی بن موسی الرضا(ع) ، ایشان امام بزرگواری است که ما ایرانیان افتخار معنوی و عظیم وجود بارگاه ملکوتی و قدسی ایشان در کشورمان داریم.

وی خاطر نشان کرد:زندگی پرمهر امام رضا(ع) و احادیث نورانی ایشان، همواره راهگشا و چراغ راه رهپویان حقیقت بخصوص جوانان و نوجوانان دانش آموز است.

خسروی با اشاره به برگزاری جشن ولادت شمس الشموس تصریح کرد:مراسم جشن ولادت امام رضا در شهرک الهیه، میدان شاهد، کوی سلمان فارسی حسینیه نورالزهراء(س) با سخنرانی شیخ احمد حیدریو با نوای حاج وحید کرمی ،کربلایی سید اسماعیل عزیزی و کربلایی مهدی سیاه کمری فردا چهارشنبه ۱۰ خرداد از ساعت ۲۱ با حضور ارادتمندان و عاشقان این امام رئوف برگزار می شود.

پایان پیام/712

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین ساعت‌ هوشمند پیشنهادی بر اساس قیمت (اردیبهشت 1403)