گزارش ویدئویی جالب از نحوه تولید کارت گرافیک [تماشا کنید]


گزارش ویدئویی جالب از نحوه تولید کارت گرافیک [تماشا کنید]

اگر شما هم درباره نحوه ساخت کارت‌های گرافیک مُدرن کنجکاو هستید، می‌توانید یک گزارش ویدئویی نادر را ببینید. این ویدئو به لطف نقص اخیراً گزارش شده کارت‌های گرافیک PowerColor منتشر شده است. با شهر سخت افزار همراه شوید. مراحل تولید کارت...

اگر شما هم درباره نحوه ساخت کارت‌های گرافیک مُدرن کنجکاو هستید، می‌توانید یک گزارش ویدئویی نادر را ببینید. این ویدئو به لطف نقص اخیراً گزارش شده کارت‌های گرافیک PowerColor منتشر شده است. با شهر سخت افزار همراه شوید.

مراحل تولید کارت گرافیک گیمینگ

همان‌طور که می دانید سازندگان کارت گرافیک معمولاً تمایلی به نشان دادن چگونگی تولید محصولات خود یا دست کم تمامی فرآیند آن ندارند، با این حال گزارش‌های منتشر شده درباره نقص تولید کارت‌های گرافیک PowerColor باعث شده این کمپانی ناچار شود در کارخانه خود را بر روی رسانه ها باز کند.

گزارش ویدئویی جالب از نحوه تولید کارت گرافیک [تماشا کنید]

ماجرا به نحوه اعمال خمیر رسانای گرما (ترمال پیست) در کارت‌های گرافیک RX 7900 XTX Red Devil باز می‌گذرد. گزارش‌ها حاکی از وجود فضای خالی در لایه خمیر بود که موجب افزایش دمای نقطه‌ای GPU می‌شد. همین کافی بود تا PowerColor در همکاری با یوتیوبر Der8auer یک گزارش ویدئویی از نحوه تولید کارت گرافیک منتشر کند. البته رسانه های متعددی گزارش های مشابهی تهیه کرده اند.

گزارش ویدئویی جالب از نحوه تولید کارت گرافیک [تماشا کنید]

صرف نظر از اینکه ویدئو منتشر شده کارکرد تبلیغاتی برای PowerColor دارد، اما جزئیات جالبی را از نحوه اسمبل کردن و تولید کارت گرافیک هم نشان می‌دهد. از همین رو تماشای این گزارش جالب را به شما هم پیشنهاد می‌کنیم.

در همین رابطه بخوانید:

- مشکل دمای عجیب یکی از وسوسه کننده ترین کارت‌های Radeon RX 7900 XTX
- کاهش 5 درجه‌ای دمای کارت گرافیک با این روش زدن خمیر سیلیکون

در این ویدئو مشاهده می‌شود هر کارت گرافیک به مدت 1 ساعت آزمایش می‌شود. همچنین از هر سری ساخت یک کارت گرافیک به مدت 24 ساعت تحت آزمایش قرار می‌گیرد. با این حال روشن نیست وقتی این کمپانی چنین کنترل کیفیت دقیقی دارد، چگونه متوجه نقص تولید کارت‌های RX 7900 XTX Red Devil نشده بود؟

PowerColor برای آزمایش سلامت کارت‌های گرافیک تولید شده از برنامه‌های Unigine Heaven ،Furmark ،3DMark 13 و 3DMark 06 استفاده می‌کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مدل کیک جشن الفبا کلاس اول