ناپایداری‌های همرفتی در اصفهان تا پایان هفته ادامه دارد


ناپایداری‌های همرفتی در اصفهان تا پایان هفته ادامه دارد

اصفهان- معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از تداوم ناپایداری‌های همرفتی در سطح استان تا پایان هفته جاری خبر داد.

نوید حاجی بابایی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: از امروز تا پایان هفته جاری ناپایداری‌های همرفتی بصورت افزایش ابر، رگبار و رعد و برق، تنش دمایی و گاهی وزش باد شدید لحظه‌ای را در سطح استان و بویژه در نیمه غربی و شمال استان انتظار داریم.

وی خاطرنشان کرد: شدت ناپایداری‌ها به طور عمده در ساعات بعدازظهر و اوایل شب و طی روزهای چهارشنبه و بویژه پنجشنبه پیش‌بینی می‌شود.

معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان افزود: طی روز چهارشنبه بارش‌های رگباری در نواحی شمال غرب استان و طی روز پنجشنبه در بیشتر مناطق خواهد بود.

حاجی بابایی اضافه کرد: در نیمه شرقی و شمال استان نیز طی روزهای سه شنبه تا پنجشنبه شرایط وقوع طوفان لحظه‌ای همراه با خیزش گردوخاک و کاهش دید پیش بینی می‌شود.

به گفته وی طی روزهای پنجشنبه و جمعه پیش رو دما بین چهار تا هفت درجه سلسیوس کاهش خواهد داشت.

معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان با بیان اینکه دما در ۲۴ ساعت آینده تغییر محسوسی ندارد، ادامه داد: بیشینه دمای هوای کلان‌شهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات امروز به ۳۶ درجه سلسیوس بالای صفر و کمینه آن بامداد فردا به ۲۰ درجه سلسیوس بالای صفر می‌رسد.

حاجی بابایی افزود: خور و بیابانک با دمای ۴۳ درجه سلسیوس بالای صفر و بوئین میاندشت با دمای هشت درجه سلسیوس بالای صفر به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان خواهند بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه محیط زیست

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا