نجات جان 121 نفر از امواج سهمگین خزر


نجات جان 121 نفر از امواج سهمگین خزر

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران از نجات ۱۲۱ غریق در قالب طرح امداد و نجات ساحلی در دو هفته گذشته خبر داد.

به گزارش بهداشت نیوز، مدیر عامل جمعیت هلال احمر مازندران با اشاره به آغاز طرح‌های دریا از اول خرداد ماه، گفت: امدادگران این جمعیت و ناجیان غریق مستقر در سواحل مازندران طی دوهفته گذشته ۱۲۱ نفر را از خطر غرقشدن در دریا نجات دادند.

غلامعلی فخاری افزود: ٩۵ نفر از نجات یافتگان مرد و ٢۶ نفر خانم بودند و هشت نفر از این افراد نیز برای درمان به بیمارستان‌های استان اعزام شدند.

او ادامه داد: گشت‌های موتوری جمعیت هلال احمر مازندران نیز در این مدت ۵۲۱ نفر را به صورت سرپایی درمان کردند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر مازندران با بیان اینکه آب‌های ساحلی شهر بابلسر بیشترین حوادث دریایی را در این مدت داشت، گفت: از مجموع ۱۲۱ فرد نجات یافته از امواج مرگبار دریا ۵۵ نفر در آب‌های ساحلی شهر بابلسر نجات داده شدند.

فخاری افزود: در آب‌های ساحلی محمودآباد ۲۲ نفر، عباس آباد ۱۳ نفر، بهنمیر ۱۰ نفر، فرح آباد ساری ۶ نفر، چالوس ۵ نفر، سرخرود ۴ نفر، فریدونکنار و جویبارهر کدام دو نفر و نوشهر و نشتارود نیز هر کدام یک نفر از مرگ در دریا نجات داده شدند.

او گفت: از مجموع هشت غریق نیز که برای تکمیل درمان به بیمارستان اعزام شده بودند ۳ نفر در آب‌های ساحلی بابلسر، ۲ نفر درفریدونکنار و سه نفر نیز در آب‌های ساحلی فرح آباد ساری، عباس آباد و رامسر غرق شده بودند.

فخاری ادامه داد: در آب‌های ساحلی شهرستان‌های بهشهر، نکا و میاندورود در این مدت هیچ حادثه‌ای گزارش نشده است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر مازندران با بیان اینکه امدادگران این جمعیت در طول نوار سواحلی مازندران مستقر هستند از مسافران خواست با توجه به هشدار‌های هواشناسی در خصوص طوفانی بودن دریا تا روز جمعه از شنا در آب‌های ساحلی دریا خودداریکنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی