رحمتی بازیکن تیم ملی امارات می‌شود!


رحمتی بازیکن تیم ملی امارات می‌شود!

هیچ بعید نیست کمتر از سه ماه آینده برای فرزند یکی از بزرگترین فوتبالیست‌های سه دهه اخیر فوتبال کشورمان که سابقه حضور در استقلال را هم دارد اتفاق بسیار مهمی رخ دهد.

سیدمهدی رحمتی که در مجموع فصل موفقی را همراه با آلومینیوم اراک سپری کرد، حالا یکی از کاندیداهای احراز سمت سرمربیگری استقلال برای فصل آینده محسوب می‌شود؛ کاپیتان اسبق استقلالی‌ها که با پیراهن این تیم با رها دربی پایتخت برابر پرسپولیس را تجربه کرده و سابقه قهرمان شدن با استقلال در لیگ برتر و جام حذفی را هم دارد.

در روزهای گذشته نوشتیم که علی رحمتی پسر بزرگ مهدی الان مدت‌هاست در امارات مشغول آموزش است. در همین رابطه امروز اطلاعات دقیق‌تری به دست ما رسید.

از قرار معلوم علی رحمتی که اتفاقا او همانند پدرش به دروازه‌بانی علاقه فراوانی دارد در آکادمی آلیانز شهر دبی مشغول فعالیت است و عملکردش موردتوجه مربیان اروپایی این آکادمی قرار گرفته.

مجموعه مذکور وظیفه دارد استعدادهای ارزشمند فوتبال در غرب آسیا را جذب کرده و پرورش دهد. پس از این‌که این نفرات دستچین شدند، مربیان تیم‌های پایه امارات آن‌ها را برای مدتی زیر نظر می‌گیرند و هر کدام که موردپسندشان واقع شود با پدر و مادرشان صحبت می‌کنند تا زمینه برای اعطای تابعیت اماراتی به آن‌ها و دعوت از این نفرات به تیم‌های ملی نوجوانان و جوانان امارات فراهم شود.

رحمتی بازیکن تیم ملی امارات می‌شود!

این دقیقا همان پروژه‌ای بود که سال‌ها قبل زمینه برای جذب عمر عبدالرحمان را فراهم کرد و حالا اگر علی رحمتی طی سه ماه آینده بتواند عملکردی داشته باشد که مربیان تیم ملی جوانان امارات او را در فهرست نهایی خود قرار دهند، او می‌تواند در صورت تمایل و موافقت خانواده‌اش به عنوان بازیکن این کشور در مسابقات مهم بین‌المللی شرکت کند. اتفاقی که البته برای ورزشکاران دیگر ایرانی هم طی سالیان گذشته، هم در فوتبال و هم در سایر رشته‌ها به وقوع پیوسته و چون در قالب مهاجرت قانونی انجام شده است جرم تلقی نمی‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا