پژو 207 با موتور جدید/ یک تغییر دور از انتظار!


پژو 207 با موتور جدید/ یک تغییر دور از انتظار!

گجت‌نیوز نوشت: ایران خودرو اعلام کرد فرایند تحویل پژو ۲۰۷ با موتور TU۳ به‌زودی پس از قیمت‌گذاری آغاز خواهد شد.

گروه صنعتی ایران خودرو اعلام کرد تمام مدارک و مستندات بهای تمام شده تولید پژو ۲۰۷ با موتور TU۳ را به نهادهای مرتبط قیمت‌گذاری ارسال کرده و بلافاصله پس از این‌که قیمت این خودرو تعیین شد، فراخوان دعوت از مشتریان برای تکمیل وجه و تحویل را آغاز خواهد کرد.

همچنین در این اطلاعیه آمده است تولید پژو ۲۰۷ با پیشرانه TU۳ در حال انجام بوده و تعهدات سررسید شده نیز برای واگذاری آماده است. از این رو پس از این‌که قیمت‌ها اعلام شد، ایران خودرو فرایند انجام تعهدات و واگذاری خودروها را به انجام خواهد رساند.

مشخصات پژو ۲۰۷ با موتور TU۳

گروه صنعتی ایران خودرو برای این نسخه از پژو ۲۰۷ به جای موتور TU۵ از موتور TU۳ استفاده کرده است. این پیشرانه در گذشته روی پژو ۲۰۶ تیپ ۲ و تیپ ۳ سقف شیشه‌ای نیز نصب شده بود. این موتور ۸ سوپاپ با حجم ۱.۳۶۰ سی‌سی می‌تواند قدرتی برابر با ۷۵ اسب بخار و گشتاور ۱۱۸ نیوتن‌متر را به‌تولید برساند. قدرت تولید شده از این پیشرانه نیز توسط گیربکس ۵ سرعته دستی به چرخ‌های جلو انتقال پیدا می‌کند.

از امکانات این خودرو می‌توان به کروز کنترل، دوربین دنده عقب، سنسور دنده عقب، آینه‌های برقی، چراغ روشنایی روز، مالتی‌مدیا با پورت USB، فرمان هیدرولیک، کیسه هوای راننده و سرنشین، سیستم ترمز ABS و EBA اشاره کرد. ضمن این‌که ایران خودرو به جای رینگ‌های آلومینیومی برای این خودرو از رینگ‌های فولادی استفاده کرده است.

جهت مشاهده لیست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه لیست قیمت روز خودرو در خبرآنلاین مراجعه کنید.

۵۸۵۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1774307

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه علمی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


35 تصویر زمینه دخترانه جدید از عکس های شیک کیوت و با کلاس 2022