فیلم| فرار دیوانه‌وار تراکتور از دست پلیس در مشهد؛ ماجرا چه بود؟


فیلم| فرار دیوانه‌وار تراکتور از دست پلیس در مشهد؛ ماجرا چه بود؟

ویدئویی عجیب از فرار دیوانه وار یک تراکتور از دست پلیس در بزرگراه کلانتری مشهد منتشر شده است.

فرار دیوانه‌وار تراکتور از دست پلیس در بزرگراه کلانتری مشهد منجر به برخورد این تراکتور با خودرو‌های سواری شد.

سرهنگ عابدینی، رئیس پلیس راهور مشهد اظهارداشت: امروز تراکتور متخلف از سمت ملک اباد حرکت کرده بود و همکاران ما نیز در تلاش بودند تا این تراکتور را متوقف کنند، اما متاسفانه تراکتور از روی گاردیل‌های خیابان رد شد و چندین بار با ماشین‌های سواری در حال حرکت در خیابان برخورد کرد. با مشاهده این اتفاق به همکاران کلانتری خبر دادیم و تراکتور را خارج از شهر با شلیک تیر متوقف کردیم.

سرهنگ عابدینی تصریح کرد: راننده تراکتور متاسفانه گواهینامه رانندگی با تراکتور را ندارد ضمن اینکه سلامت روانی وی نیز هنوز مشخص نیست و وی زیر نظر نیروی انتظامی است تا آزمایش‌های لازم جهت اطمینان از سلامت وی انجام شود.

سرهنگ احمد نگهبان، فرمانده انتظامی شهرستان مشهد نیز اظهارداشت: ساعت ۰۷:۴۰ صبح امروز ماموران راهنمایی رانندگی متوجه حضور یک تراکتور در بزرگراه می‌شوند که تراکتور بی مهابا و بدون توجه به اخطار پلیس وارد بزرگراه شهید کلانتری می‌شود و وقتی ماموران راهش را سد می‌کنند با عبور از وسط بزرگراه و خسارت به گاردریل و درختان به لاین مخالف رفته و به حرکت خلاف جهت خود بدون در نظر گرفتن مخاطرات برای سایر رانندگان به سمت زمین‌های بایر شهرک طرق ادامه می‌دهد.

وی افزود: راننده تراکتور هیچگونه توجهی به فرمان ایست ماموران نمی‌کند. سرانجام با ورود تراکتور به منطقه‌ای مطمئن که امکان تیراندازی وجود داشت ماموران با رعایت کلیه جوانب احتیاط اقدام به تیراندازی هوایی و اخطار کردند که راننده باز هم توجهی نکرده و به ناچار ماموران لاستیک‌های تراکتور را هدف قرار دادند و تراکتور متوقف شد.

سرهنگ نگهبان تصریح کرد: راننده سپس قصد فرار داشت که با حضور ماموران و علی رغم مقاومت، دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان مشهد خاطرنشان کرد: در بازجویی اولیه راننده علت این کارش را نداشتن گواهینامه عنوان کرد، اما در خصوص تعیین سلامت روانی وی نیاز به بررسی بیشتر داریم. این راننده تراکتور در مسیر با یک دستگاه سمند برخورد داشته و سرنشین سمند مجروح شده است. ضمن اینکه تحقیقات از راننده همچنان ادامه دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حوادث

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید