فرزندان کیم کارداشیان بخاطر بی ادبی پدرشان حق تماشای تلویزیون ندارند!


فرزندان کیم کارداشیان بخاطر بی ادبی پدرشان حق تماشای تلویزیون ندارند!

کیم کارداشیان برای محافظت از فرزندانش در مقابل رفتارهای غیرقابل پیش بینی پدرشان، کانیه وست، آن‌‌ها را از تماشای تلویزیون منع کرده است! وقت صبح– فرزندان کیم کارداشیان و همسر سابقش کانیه وست دیگر حق تماشای تلویزیون ندارند! به گزارش گروه...

کیم کارداشیان برای محافظت از فرزندانش در مقابل رفتارهای غیرقابل پیش بینی پدرشان، کانیه وست، آن‌‌ها را از تماشای تلویزیون منع کرده است!

وقت صبح– فرزندان کیم کارداشیان و همسر سابقش کانیه وست دیگر حق تماشای تلویزیون ندارند!

به گزارش گروه ترجمه وقت صبح، کیم کارداشیان برای محافظت از بزرگترین فرزندش، نورث 9 ساله در برابر رفتارهای ناشایست پدرش کانیه وست، تماشای تلویزیون را در خانه خود ممنوع کرده است.

کیم کارداشیان به تازگی فاش کرده است که این روش را برای محافظت از فرزندانش در پیش گرفته است.

کانیه وست رپر مشهور 45 ساله، بارها به خاطر توییت‌های توهین‌آمیز خود به تیتر خبرها تبدیل شده است.

او همینطور پس از طلاق از کیم کارداشیان در سال گذشته او را هدف شایعات و خبرهای دروغین قرار داده است.

در آخرین قسمت از فصل سوم برنامه «کارداشیان‌ها»، کیم 42 ساله وقتی با مادرش کریس جنر صحبت می‌کرد، در مورد تلاش‌های خود محافظت از دختر 9 ساله خود گفته است

. این خانم کارآفرین و میلیاردر اعتراف کرد می‌ترسد فرزندانش رفتارها و صحبت‌های ناشایست پدرشان را ببینند و تحت تاثیر قرار بگیرند.

اعتراف کیم پس از آن اتفاق افتاد که کریس جنر به او گفت شاید اولین فرزندش از رفتارهای پدرش آگاه است. کیم در پاسخ گفت: «او چیزی نمی‌داند. کنترل این ماجرا بسیار سخت است چون حتی اگر یک نفر در خانه من درباره این موضوع چیزی بگوید همه با خبر می‌شوند.

پس من تماشای تلویزیون را به طور کل منع کرده‌ام. من نمی‌توانم رسیک کنم و اجازه بدهم آن‌ها به طور اتفاقی خبری درباره پدرشان را ببینند.»

تلاش خانم ستاره برای محافظت از فرزندانش!

کیم همیچنین افزود: «من کسی هستم که به چیزهای مختلفی متهم می‌شوم و به خاطر خیلی چیزها سرزنش می‌شوم. این واقعاً آزاردهنده است. با این حال من می‌توانم نحوه واکنشم را کنترل کنم. اگر من اینکار را انجام ندهم فرزندانم از همه چیز باخبر خواهند شد.»

کیم در صحبت با مادرش اعتراف کرد که در طول زندگی مشترکش با کانیه همیشه از او در برابر مطبوعات محافظت کرده است.

با این حال این خانم ستاره اعلام کرد که به گزارش وقت صبح از این کار خسته شده بود و احتیاج دارد تا همسر سابقش بلاخره متوجه رفتارهای اشتباه خود شود.

«من مجبور بودم تا به جای او از بقیه عذرخواهی کنم. من کسی بودم که از بقیه درخواست یک فرصت دوباره به او می‌کردم.»

کانیه و کیم در سال 2014 ازدواج کرده و صاحب چهار فرزند هستند. نورث 9 ساله، سنت هفت ساله، شیکاگو پنج ساله و سالم چهار ساله.

کانیه وست پس از نهایی شدن طلاق خود از کیم کارداشیان با بیانکا سانسوری 28 ساله اهل استرالیا ازدواج کرده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهره‌ها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گیتی آذرپی درگذشت